captureReno povećao prodaju

Francuska automobilska kompanija Reno povećala je prodaju u prvom polugodištu 4,7 odsto, u odnosu na isti period lane, saopštila je danas firma.
Oživljavanje evropskog tržišta kompenzovalo je slabljenje tražnje na tržištima u razvoju. Ukupna prodaja firme od januara do juna dostigla je 1,37 miliona vozila, prenela je slovačka agencija Tasr.
Prodaja u Evropi je povećana 18 odsto, ali je na ostalim tržištima opala devet odsto. U prvih šest meseci je dobro išlo rumunskoj fabrici Dačija koja je postala marka sa najbržim rastom na evropskom tržištu.
Rusija, koja je prošle godine za Reno bila drugo najveće tržiste, u prvoj polovini ove godine je pala na treće mesto. Argentina je sa petog, pala na osmo mesto, a Turska sa sedmog na deveto mesto.
Vrednost akcija Renoa je u ponedeljak ujutru porasla 2,5 odsto, na 72,34 evra po akciji.
Rast tržišta u razvoju je do prošle godine pomagala Renou da odoleva dugotrajnom padu evropskog automobilskog tržišta, tokom kog je tražnja oslabila najviše za dve decenije. Izgledi vanevropskih tržišta se za evropske proizvođače automobila pogoršavaju upravo u periodu kada na domaćem tržištu počinje dugo očekivani oporavak.

Povezana vest:  Vitro Group i Citroen za sigurniji odlazak u školu