2014 10 29 ADAM-ROCKS-on-vine

Anything but Cute – ADAM ROCKS na Vineu

Anything but Cute je slogan za štampu, TV i online reklamnu kampanju za novi Opel ADAM ROCKS. On opisuje atribute novog člana ADAM porodice – muževan i avanturistički. Opel intenzivira upotrebu kanala na socijalnim medijima u svojoj komunikaciji. i angažovao je kreatora klipova i ‘Vine zvezdu’ iz Los Anđelesa, Zach King-a. On interpretira karakteristike novog divljeg Opel-a u šest kratkih kreativnih klipova (Bubblegum, Cardboard, Drift, Remote Control, Snatch i Cannonball). Rezultati njegovog rada se mogu videti na Opel-Vine Portalu kao i na Zach King-ovom Vine kanalu. Takođe i spotovi, uključujući pravljenje videa, biće linkovani na Opel stranicama na YouTube-u, Facebook-u, Twitter-u i blogu sa vestima Buzzfeed.

Povezana vest:  Opel pokrenuo novi kviz znanja na fejsbuk stranici: Opel Srbija

„Mi moramo da sakupimo naše klijente sa mesta koje najviše posećuju. Ciljna publika Opel ADAM-a dolazi do najviše informacija preko socijalnih medija. Stoga, mi pojačavamo naše aktivnosti u ovoj oblasti i rad sa zvezdom iz ovog sektora je predstavljao očigledan izbor. Mi smo oduševljeni da imamo Zach King-a u ovom projektu,“ objašnjava direktorka Opel Marketinga Tina Müller.

Povezana vest:  GM nastavlja razvoj vozila na električni pogon novim probnim voznim parkom električnog Chevrolet Cruze-a

Dvadesetčetvorogodišnji Zach King je već primio brojne nagrade za svoj rad, i jedan je od vodećih režisera na Vine-u, popularnoj video mreži u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi. On se smatra iluzionistom ovog video žanra i ima preko 1.9 miliona pratilaca na Vine-u. Vine je besplatna aplikacija za pametne telefone, i ona omogućava korisnicima da dele kratke video klipove.

Povezana vest:  Jelena Marinković mis Salona automobila 2011