2015 01 29 Opel-Corsa-82gIstinska ekološka šampionka: Nova Opel Corsa sa samo 82 g/km CO2
 
Nova Opel Corsa ne samo što izvanredno izgleda, već je zaista prava šampionka u niskoj potrošnji goriva. Model sa troje vrata, 1.3 CDTI ecoFlex (70 kW/95 ks) motorom sa Start/Stop tehnologijom kao standardnom komponentom, rekuperacijom kočione energije i pneumaticima sa niskim stepenom otpora pri kotrljanju u kombinaciji sa novom Easytronic 3.0 menjačkom kutijom, može redukovati emisiju CO2 do 82 grama po pređenom kilometru. Potrošnja goriva predstavlja primer u klasi sa 3,1 l na pređenih 100 kilometara u kombinovanom ciklusu, što novu Corsu čini najekonomičnijim Opelom na tržištu. Ekološka šampionka će biti dostupna za porudžbine za 17.310 evra (uključujuči i PDV, u Nemačkoj), od kraja februara.
„Naša automatizovana petostepena manuelna transmisija u novoj Corsi predstavlja pravu atrakciju za one kupce koji obraćaju pažnju na uštedu prilikom kupovine ali ne žele da propuste komfor koji donosi automatik“, kaže Peter Kristijan Kispert (Peter Christian Küspert, potpredsednik prodaje i postprodaje unutar Opel grupe. „Kada je u kombinaciji sa štedljivim dizelom, mali automobil postaje ekonomični „džin“. Iz tog razloga, savršen je kako za urbanu eksploataciju, tako i za duži put.“
 
Ekonomična: Standardna potrošnja od samo 3,1 l/100 km sa 82 g/m CO2
 
Temeljno revidirani dizel motor sa 70 kW/95 ks i maksimalnim obrtnim momentom od 190 Nm dostupnih između 1.750 i 2.500 o/min u kombinaciji sa poslednjom generacijom turbo punjača, obezbeđuje superiornu vožnju i ubrzanje čak pri niskim obrtajima, zadržavajući u isto vreme izuzetno tih rad. Vodena pumpa se akivira po potrebi a varijabilna uljna pumpa doprinosi izuzetno maloj potrošnji i emisiji ugljen-dioksida. Dalje, posebno razvijeni pneumatici sa smanjenim otporom kotrljanja i Opelov sistem rekuperacije kočione energije, takođe igraju značajnu ulogu. Sa ovim inovacijama, Corsa sa troje vrata i novim Easytronic 3.0 menjačem troši samo 3,1 litar dizela na pređenih 100 kilometara i emituje tek 82 grama  CO2 po kilometru, tri grama manje u odnosu na verziju sa manuelnom petostepenom menjačkom kutijom (po  regulativi Evropske komisije br. 715/2007), što je svrstava u klasu potrošnje A+.
 
Easytronic 3.0: Izuzetan komfor – niska potrošnja
 
Petostepeni Easytronic 3.0 ima manju masu i niži stepen unutrašnjeg trenja u odnosu na konvencionalni automatski menjač. Kombinuje prednosti u komforu koje donosi automatska transmisija sa štedljivošću manuelne jedinice. Easytronic 3.0 automatski bira stepen prenosa u kome je vožnja najefikasnija s aspekta potrošnje; baziran na manuelnom menjaču optimizovanom za manje motore, te tako omogućava štedljivu vožnju. Automatizovani menjač je u kombinaciji sa Start/Stop tehnologijom koja dodatno doprinosi uštedi goriva, posebno u urbanim uslovima vožnje.
Opelovi inženjeri su razvili poseban komplet zupčanika za automatizovanu transmisiju. Dug prenosni odnos petog stepena prenosa obezbeđuje vožnju na otvorenom putu pri nižem broju obrtaja, što donosi i niži nivo buke. Dodatno, Easytronic 3.0 nudi režim „sporohodne“, sličan onom kod automatskih menjača, koji služi za spore manevre. Ovaj menjač ima posebnu funkciju za dinamično startovanje i sportsko ubrzanje.
Nova generacija Easytronica impresionira redukovanim vremenom odziva, što obezbeđuje brže i uglađenije promene stepena prenosa. Ova optimizacija je omogućena novim starterom sa poboljšanim senzorom i kontrolnom tehnologijom, zajedno sa potpuno revidiranom osnovom koju čini petostepena manuelna transmisija. Pored automatskog režima rada sa elektro-hidrauličnim starterom koji preuzima promene stepena prenosa i operisanje spojnicom, Easytronic 3.0 takođe nudi i opciju manuelnog menjanja stepena prenosa preko ručice menjača.
Povezana vest:  2010. rekordna godina za Chevrolet u Europi