sonic_super_bowl

Chevrolet u nedelju krenuo sa TV reklamama za globalno tržište na Super Bowl XLVI šampionatu
 
Chevrolet je pokazao svoju veličinu na finalnoj utakmici prvenstva Nacionalne fudbalske lige u SAD (Super Bowl XLVI) u nedelju sa pet novih reklama koje su napravljene za prikazivanje širom sveta, uključujući i prvi muzički video te vrste sa novim Sonic/Aveo modelom u sub-contact klasi i bendom OK Go.
Super Bowl je finalna utakmica šampionata Nacionalne fudbalske lige (NFL), utakmica najvišeg nivoa američkog fudbala, vrhunac sezone koja počinje krajem leta prethodne kalendarske godine.
“ Super Bowl je idealna prilika za Chevrolet da se poveže sa milionima kupaca – pre, tokom i posle utakmice – putem naših reklama i digitalnih proširenja”, rekao je Džoel Evanik, globalni marketing menadžer General Motors-a.
Sonic, u Evropi poznatiji kao Aveo, bio je prikazan u tri od pet reklama ovog vikenda a narednih meseci spotovi će biti prikazivani i na globalnom nivou. “Sa nestrpljenjem očekujemo prve reakcije kupaca na nove TV spotove koje planiramo da uskoro emitujemo u Evropi”, rekla je Suzan Dokerti, predsednica i generalni direktor Chevrolet Europe.
Pored ove dve reklame za Sonic/Aveo i muzički video, Chevrolet je po prvi put prikazao i reklame za proširen opseg električnih automobile tipa Volt kao i za Silverado full-size pickup. Tokom prenosa bio je prikazan i Chevrolet Route 66 u reklami koja je pobedila na takmičenju Mofilm-a  „Chevy Happy Grad,“ a koju je osmislio 26-godišnji stanovnik Long Ajlenda, Zak Borst.

 


 
 
Povezana vest:  Opel na Međunarodnom salonu automobila u Beogradu