Opel-Insignia-Country-Tourer-287545-mediumSedam svetskih premijera na IAA sajmu: Od Opel Insignia OPC do Monza koncepta

Opel ide u budućnost sa sedam svetskih premijera na 65. međunarodnom sajmu automobila (IAA) u Frankfurtu od 12.-22. septembra. Ovaj proizvođač automobila iz Riselshajma otkriva novi Opel Insignia OPC, sa svežim izgledom, preoblikovanom šasijom i inovativnim sistemom za informisanje i zabavu, na Štandu D 09 u Hali 8, koji se proteže na preko 3.200 m². 2,8-litarski V6 turbo motor sa 239 kW/325 ks i maksimalnim obrtnim momentom od 435 Nm katapultira Opelovog vodećeg sportistu od nule do 100 km/h za 6,0 sekundi. Jednako spektakularne kao OPC verzija perjanice brenda su svetske premijere modela Insignia Country Tourer, avanturističkog člana nove Insignia porodice, kao i hečbek, nočbek i Sports Tourer modeli – svi sa novim dizajnom, modernim sistemom za informisanje i zabavu koji diktira trendove i najboljim motorima u klasi.
Opel će takođe pokazati javnosti kako će budućnost mobilnosti izgledati sa premijerom njihovog Monza koncepta – Opelove vizije povezane i efikasne mobilnosti. U isto vreme, Opel pokazuje šta moderna vožnja može da ponudi sa inovativnim modelima i izvedbama sistema za informisanje i zabavu kao što je ADAM sa Siri Eyes Free funkcijom te nove generacije motora. Novi 1,6 SIDI turbo motor sa 200 ks za Cascada kabriolet i nova porodica malih benzinskih motora, upareni sa novim šestostepenim sistemom prenosa, takođe će debitovati u Frankfurtu.
„Mi imamo snažne proizvode koji će Opel vratiti na put uspeha, kao i inovativne koncepte koji pokazuju budući pravac u razvoju automobila. „Sada smo pozicionirani bolje nego ikada pre sa našom širokom ponudom atraktivnih modela i tehnologija koje uspostavljaju trendove. Uverite se sami u to na IAA sajmu za nekoliko nedelja“, kaže Izvršni direktor Opela, dr Karl-Tomas Nojman, pozivajući sve posetioce ovog sajma da svrate do Opelovog štanda i izbliza vide proizvode ovog brenda.

Nova Insignia OPC: Svetska premijera Opelovih vrhunskih motora

Sa 239 kW/325 ks i 435 Nm maksimalnog obrtnog momenta, Insignia OPC je vrhunski izvođač među Opelovim modelima. Debituje na IAA sajmu sa novim, osveženim izgledom. Restilizovan prednji i zadnji deo, uz prepoznatljive elemente OPC dizajna kao što su upečatljivi nazubljeni detalji spreda i okvir auspuha integrisan u zadnji deo automobila, naglašavaju njegovu snagu i evociraju slike krugova pri maksimalnoj brzini oko Nirburgringa.
Upečatljiva karoserija sadrži vrhunsku tehnologiju. OPC šasija je ojačana, sa posebnim fokusom na prepravljenu zadnju osovinu – kao i kod drugih članova nove Insignia porodice – gde su inženjeri modifikovali oko 60 odsto komponenti. Pored toga, znatno je smanjena buka i vibracije zahvaljujući brojnim merama za fino podešavanje. Novi ESP softver omogućava još preciznije podešavanje dinamike, posebno kada su u pitanju tendencije podupravljanja. Modifikovan softver za podešivače za FlexRide šasiju sa podesivim amortizerima obezbeđuje optimalnu stabilnost na drumu. Programiranje namenjeno posebno OPC modelu poboljšava voznu dinamiku, dozvoljavajući bržu i precizniju reakcijuna različite manevre i uslove na putu. Insignia OPC dostiže ubrzanje od nule do 100 km/h za 6,0 sekundi (Sports Tourer: 6.3 sekundi) te dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h (elektronski ograničeno). Kada nema ovog ograničenja, OPC model sa ručnim sistemom prenosa dostiže maksimalnu brzinu od 270 km/h (Sports Tourer: 265 km/h). Visokoperformantni sistem Brembo kočnica obezbeđuje brzo usporavanje uz maksimalnu stabilnost, čak i prilikom upotrebe velikog intenziteta.
Kabina vozačima OPC modela donosi izvorno okruženje moto-sportova. Recaro sedišta, ponuđena i u koži sa memorijskom funkcijom, OPC ručka menjača i sasvim nova glavna instrument tabla i centralna konzola odišu prvoklasnom privlačnošću. Pored osnovnih informacija, vozači mogu da vide specifične detalje kao što je pritisak ulja i temperatura, napon baterije, položaj ventila za dovofd goriva, snaga kočenja te g-silu koja je rezultat lateralnog ubrzavanja na opcionalnom 8-om displeju za prikaz instrumenata.
Novi volan (u ponudi i sa grejanjem) ima poluge menjača kada se kombinuje sa automatskim sistemom prenosa. To omogućava vozačima OPC modela da izuzetno brzo menjaju brzine ručno, čak i u automatskom režimu rada. Na ovaj način, nova Insignia OPC udobno kombinuje prednosti ručnog i automatskog menjanja brzina.

Povezana vest:  Opel OnStar kampanja – perfektno skrojen za korisnike

Nova Insignia: Revolucija sistema za informisanje i zabavu

Nova Opel Insignia će imati svetsku premijeru na Međunarodnom Sajmu automobila u Frankfurtu (IAA) gde će se predstaviti sa tri verzije karoserije: sa četvoro, sa petoro vrata i kao Sports Tourer. Ova Opelova perjanica impresionira još atraktivnijim enterijerom i spoljašnjim stilom, te nagrađivaju dizajnersku filozofiju brenda, „vajarsko umeće sreće nemačku preciznost“ diže na sledeći nivo. Poseban vrhunac je prestavljanje sasvim nove generacije sistema za informisanje i zabavu koja je sada dostupna za sve Insignia modele. Integriše mnoge funkcije pametnih telefona u automobil i njime se može upravljati intuitivno ili preko tačpeda, ekrana osetljivog na dodir ili preko kontrola na volanu, kao i preko glasovnih komandi.
Pod haubom, novi moćni ultra efikasni motori sa direktnim ubrizgavanjem, kao što su dve nove turbo benzinske jedinice i novi turbo dizel motor sa emisijom od 99 g/km CO2, dodatno uvećavaju širok portfolio. Ovi izuzetno niski nivoi emisije stavljaju 2.0-litarske turboi dizel motore od 88 kW/120 ks i 103 kW/140 ks u nemačku A+ klasu po efikasnosti. U modelima sa četvoro i petoro vrata, sa šestostepenim ručnim menjačem i Start/Stop tehnologijom, obe verzije izlazne snage (88 kW/120 ks i 103 kW/140 ks) troše samo 3,7 litara goriva na 100 km u kombinovanom ciklusu (prema Uredbi

[EC] br. 715/2007), dok Sports Tourer verzija troši 3.9 l/100 km. Kao rezultat toga, Opel Insignia 2,0 CDTI je najekonomičniji dizel automobil u svojoj klasi. U isto vreme, inženjeri su karoseriju nove Insignije učinili još aerodinamičnijom. Sa izuzetno niskim koeficijentom otpora vazduha od 0,25 i 0,28, Insignia hečbek je sada najaerodinamičniji automobil sa petoro vrata na svetu, dok je Sports Tourer najaerodinamičniji serijski karavan na tržištu.

Povezana vest:  Chevrolet Volt predstavljen kao Automobil godine za 2011. godinu od strane Motor Trend magazina

Nova Insignia Country Tourer: Avanturistički član porodice Insignia

Svetska premijera broj tri je Opel Insignia Country Tourer. Dok je njegov rođak pod imenom Sports Tourer elegantan porodični i poslovni karavan, nova Insignia Country Tourer predstavlja urođenu želju za avanturom. Sportski univerzalac, sa većim klirensom, daje slobodu koja nadilazi gradsku sredinu i asfaltne puteve. Karakteristična svojstva obuhvataju donju zaštitu karoserije na prednjem i zadnjem delu, u spoju sa istaknutim blatobranima i i donjom oplatom karoserije, što je sve nadopunjeno duplim izduvnim cevima. Vrhunski pogon na sve točkove omogućava naslanjanje i stabilno upravljanje nožnim komandama u svim uslovima vožnje. Uparen je sa moćnim turbo motorima, kao što su 184 kW sa 250 ks, 2-litarski SIDI benzinac sa direktnim ubrizgavanjem, ili visoko-performantni 2.0 BiTurbo CDTI motor – od kojih oba daju impresivan maksimalan obrtni momenat od 400 Nm.

Monza koncept: Vizionarska studija prikazuje automobilnost budućnosti

Lak, sportski izgled u vanjskom delu, jedinstvena projekciona tehnologija u unutrašnjosti u kombinaciji sa prilagodljivom povezivošću i modularni dizajn koji omogućava održive pogonske sisteme bez premca: Opel Monza koncept prestavlja stilizovanu, ultra modernu efikasnost na četiri točka. Ovaj vizionarski konceptni automobil takođe debituje na IAA sajmu i pokazuje šta ljudi mogu da očekuju od Opela u buduće.
Efikasnost i povezanost je u glavnom fokusu razvoja za sledeću generaciju Opelovih modela. Koncept Monza stoga nudi fascinantan prikaz ponude. Kako bi vizualno izrazila Opelovu potragu za većom efikasnošću, Monza studija predstavlja evoluciju Opelove aktuelne filozofije dizajna gde vajarsko umeće sreće nemačku preciznost, sa konturama koje ostavljaju utisak okretnog sportskog duha pre nego utisak sirove snage mišića. U pogledu povezivosti, demonstrira pionirske mogućnosti koje predstavljaju kvantni skok unapred u razvoju sistema za informisanje i zabavu. Sve informacije su prikazane preko inovativnih projekcionih tehnologija na instrument tabli koja se proteže od vrata do vrata – ovo je novina u automobilskom sektoru. Jednako inovativan je modularni dizajn Monza koncepta, koji omogućava najveću moguću fleksibilnost pri odabiru pogonskih sistema. Monza koncept već danas čini budućnost automobila opipljivom.

Povezana vest:  Nove cene za Spark i Captivu + Cruze 0%

Šampion individualnost ADAM: Još veći izbor, još bolja povezanost

Stilizovani ADAM je Opelov šampion individualnosti, i najbolje povezan mali automobil na tržištu. Opel će na IAA sajmu pokazati kako će ovaj šik gradski automobil ojačati svoju poziciju u narednim mesecima, zahvaljujući dodatnim opcijama za podešavanje unutrašnjosti i spoljašnjosti modela. Nove boje karoserije i krova, nova dizajnerska rešenja za točkove i novi elementi dekora dodati su opcijama za podešavanje. U unutrašnjosti, ADAM sija novim bojama i grafikama za instrument tabli, centralnu konzolu i vrata, a ima i nove presvlake za sedišta i dodatne dizajnerske elemente na krovu. Sve ovo uveliko povećava mogućnosti za individualizaciju, omogućavajući kupcima ADAM-a da sklope automobil svojih snova.
Opel će u Frankfurtu predstaviti ADAM u novim, posebnim verzijama, sa IntelliLink sistemom i Siri Eyey Free asistentom. Vozači modela ADAM koji imaju iOS6 sistem kombatibilan sa iPhone telefonom mogu apsolutno bezbedno da aktiviraju Siri Eyes Free sistem preko prekidača na volanu i da ga kontrolišu putem glasovnih komandi – dok im pogled ostaje na putu a ruke na volanu.

1.0-litarski SIDI turbo sa 85 kW/115 ks: Novi trocilindrični standardi

Sa tri nove linije motora i predstavljanjem 13 novim pogonskih jedinica do 2016. godine, Opel se opet nalazi na u brzoj traci kada su unapređenja njegove ponude motora u pitanju. Novi trocilindrični SIDI (Spark Ignition Direct Injection) motor sa 85 kW/115 ks će debitovati na IAA sajmu. 1.0-litarski turbo benzinski motor ne samo da je ekološki, već postavlja i nove standarde u prefinjenosti trocilindričnih motora, sa nivoima buke i vibracije koji su superiorni u odnosu na mnoge četvorocilindrične jedinice. Ovaj „džepni“ motor donosi i velik donji obrtni momenat od 166 Nm, u rasponu od 1.800 do 4.700 opm. Debitovaće sa novim šestostepenim ručnim menjačem u Opel ADAM modelu sledeće godine.

Cascada 1.6 SIDI turbo sa 147 kW/200 ks: Čist osećaj kabrioleta

Za jednu zapreminsku klasu viša, visokoperformantna verzija Opelovog novog 1,6 SIDI turbo motora – donosi 147 kW/200 ks, 300 Nm obrtnog momenta sa overboost funkcijom i omogućava maksimalnu brzinu od 235 km/h – debitovaće u modelu Opel Cascada. Ovaj motor je jedan od sasvim novih Opelovih četvorocilindarskih jedinica sa direktnim ubrizgavanjem benzina. Ova druga, nova verzija čini vrhunac snage Opelove klase 1,6l motora, i pravi je šampion vrednosti obrtnog momenta u svom polju. Pridružuje se 1,6l SIDI turbo motoru sa 125 kW/170 ks koji je već predstavljen prilikom izbacivanja na tržište modela Cascada ovog proleća.