kosutnjak_reli_2010FINCI I BUGARI KOLO VODILI NA 43.SRBIJA RELIJU

Hirvonen najbrži Gošev pobednik

 

Svetski vice šampion Finac Miko Hirvonen, fabrički vozač forda bio je najbrži na 43. Srbija reliju, koji mu je poslužio kao dobar trening za predstojeće takmičenje u Bugarskoj.Tokom dva dana u test automobilu prašio je po suvom i kiši, počev od Divčibara, preko Košutnjaka, Lisovića i Avale, taman toliko da podesi auto, a na trenutke vozio je i za publiku. Ujedno postao je i vlasnik rekorda na Avali, koju je odradio za 4.33,4 minuta, što je apsolutno brzo i možda za naredni period i nedostižno. Veselim Fincima sledi pehar za šampionat Srbije, tek da ne odu praznih ruku.

Ako je za utehu domaćoj publici, Finci jesu bili najbrži, ali nisu pobednici, jer FIA za evropski kup „ne vidi“ automobile klase A8, tako da je prvo mesto pripalo opet posadi iz Bugarske, ali ovog puta sasvim novim imenima. Sa vremenskim zaostatkom od 7.39 minuta, sasvim zasluženo na najviši stepenik pobedničkog podijuma popeli su se Petar Gošev i Dimitar Spasov. Drugi su momci iz Italije koji voze sa rumunskom licencom Marko Temepstini i Dorim Pulpea. Treće mesto opet komšije i stari znanci Dimitar Iliev i Janaki Janakijev. Vladica Rabrenović i Radmil Radivojević osvojivši šesto mesto najbolja su plasirana domaća posada za evropski kup.

Povezana vest:  Dušan Borković odličan na startu TCR Evropa

Uslovno rečeno povratnici u reli sport Vladan Petrović i Srđan Kondić, osvojili su drugo mesto za šampionata Srbije i ujedno su imali peto vreme od svih posada sa vremenskim zaostatkom 10.56,4 za gostima sa severa Evrope. Slede Miodrag Šarac i Branislav Babić koji su muški odradili više nego zahtevan 43. Srbija reli, koji je za mnoge domaće posade i u ovom izdanju nedosanjan san. Zoran Pivić i Dejan Jakovljević sigurnom vožnjom tokom svih 18 brzinskih ispita, dokazili su staro pravilo da na reliju obično ne slavi najbrži, nego ona posada koja dođe do cilja.

Povezana vest:  NAJBOLJIM KARTINGAŠIMA I AUTOMOBILISTIMA PRIZNANJA, Dijamantski Vitomir Cvetić

Vredni hvale su Aleksandar Cvijović i Milan Novaković mladi momci iz Užica koji su uz vremešnog auto izvlačili maksimum, a od publike pored brzinaca gromoglasno navijanje i aplauze. Dušan Borković koji je zahvaljujući odličnim vožnjama imao sasvim izgledne šanse da se dočepa pobedničkog pehara sa našeg najprestižnijeg takmičenja, ovoga puta izdao je menjač na autu. Tokom drugog dana, koji uslovno rečeno bio lakši od prvog, što zbog konfiguracije brzinca, što zbog vremenskih uslova(kiša jedino na poslednjoj Avali) priličan broj domaćih posada, ali i gostiju iz Bugarske, morao je da parkira pre vremena, ili poput Kruma Dončeva, da se liši pobedničkog postolja, po cenu da završi reli i uknjiži vreden bodove.

Povezana vest:  Borković pobedio u Češkoj i grabi ka vrhu Evrope

Od 39 posada na startu posle prvog dana na Divčibarama do Valjeva je stiglo 27. Drugog dana u okolini Beograda, otpalo je još šest, tako da ih je do cilja stiglo 21. Gotovo polovina posada morala je da odustane, što može biti pokazatelj da je reli bio težak, ili da ekipe nisu bile dovoljuno spremne da odole izazovima.

 

Najbrži posle 18 brzinskih ispita

1. M. Hirvonen –J. Letinen 01:55:22,9 2.P. Gošev – D. Spasov + 00:07:16,5 3.M. Tempestini – D. Pulpea + 00:09:05,4 4. D. Iliev – J. Janakiev + 00:09:35,4 5.V. Petrovic- S. Kondic + 00:10:44,4 6.K. Dončev- P. Jordanov + 00:17:07,8 7.T. Stratiev – D.Borisov + 00:17:47,6 8.V. Rabrenović – R. Radivojevic + 00:19:53,1 9.T. Metkov – V. Hristov + 00:22:16,6 10.E. Denev – B. Nenov + 00:22:54,1