messi 04adidas film za finale FIFA Svetskog prvenstva u Brazilu

Epski film „ZAUVEK ILI NIKAD“ sa glavnim ulogama Leo Mesi i Tomas Miler uoči finala na Marakani

adidas predstavlja film „Zauvek ili nikad“ koji prikazuje reprezentacije Nemačke i Argentine uoči finala na FIFA Svetskom prvenstvu u Brazilu. Visoko stilizovan i značajan film označava vrhunac adidas „allin or nothing“ (sve ili ništa) kampanje za FIFA Svetsko prvenstvo.
Film možete pogledati OVDE!

Snimljen kao crno beli film kako bi jasno istakao „allin or nothing“ (sve ili ništa) izbor koji igrači moraju napraviti, film je snimljen korišćenjem nesmanjene težnje igrača da ostave trag i postignu pogodak dok se kamera pomera napred kroz slike onog što ih čeka. Finalna priča filma sadrži ključne momente sa prvenstva svih finalista, ali fokus je na dve adidas zvezde prvenstva – Lea Mesija i Tomasa Milera.

Povezana vest:  Vermezović: U reprezentaciji samo najbolji fudbaleri

Sa epskom mantrom, scena će biti postavljena za najvažniji meč svih njih.
Milijardu ociju gleda.
Najvažnije prvenstvo.
Dva tima. Jedan pehar.
Daj sve. Ne žali ni za čim.
Pronađi nešto za šta ćeš da gineš.
I živi za to. Osvajaj. Ili budi poražen.

Zgrabi parče zvezde.
Ili budi najveći svih vremena.
Uđi u istoriju. Ili idi kući.
Vrištaće tvoje ime. U ovom ili onom slučaju.
Vladaj. Ili se pokori.
Ovo je tvoj dan!
Narod je uz tebe.
Postani kralj. Ili se pokloni.
Zauvek ili nikad.
Ko želi više od toga?

Povezana vest:  Remi Argentine i Brazila u Kordobi

Sve ili ništa.

Tom Ramsden, direktor globalnog marketinga brenda za adidas fudbal je izjavio: „Ovo Svetsko prvenstvo je izuzetno uspešna priča za adidas i zaista je fantastično imati dve reprezentacije, Aregentinu i Nemačku u finalu. Ovaj film je trejler svega ono što ćemo videti na finalnoj sceni pojačavajući tu priču da je finale Svetskog prvenstva zaista „allin or nothing“ (sve ili ništa).

Kraj filma takođe daje šansu fanovima da osvoje Brazuku sa finalne utakmice, pružajući tako priliku i navijačima da poseduju parče istorije.

Film označava i kraj neverovatno uspešnog prevenstva za adidas, vodećeg svetskog fudbalskog Brenda. Kao što su dva adidas tima stigla do finala Svetskog prvenstva prvi put od 1990. godine, tako je i adidas postao brend o kome se na svim kanalima društvenih medija najviše priča na Svetskom prvenstvu 2014, sa povećanjem broja pratilaca za 4.865.502 na svim platformama, što je više od bilo kog drugog sportskog brenda. Ne zadržavajući se samo na društvenom fokusu kampanje, adidas se takođe može pohvaliti kopačkama sa najvećim brojem golova na turniru (adidas adizero f50), čak 46 do sada. On takođe ima tri najbolja strelca na turniru koji nose kopačke adidas adizero f50 (Rodrigez 6, Miler 5 i Mesi 4 gola) i sponzor je obe ekipe u finalu Mundijala.

Povezana vest:  Kahriman: Vredelo je čekati šansu u Zvezdi