Grupna fotografija

MALI FUDBALSKI KLUBOVI U PROFESIONALNOJ SPORTSKOJ OPREMI ZAHVALJUJUĆI KOMPANIJI CARLSBERG SRBIJA I SVOJIM NAVIJAČIMA

U okviru kampanje “Igraj za svoj klub”, koja je ponovo pokrenuta u aprilu ove godine, kompanija Carlsberg Srbija i LAV pivo, u saradnji sa Fudbalskim savezom Srbije, danas je dodelila vrednu sportsku opremu predstavnicima lokalnih fudbalskih klubova, koji su došli iz svih krajeva zemlje. Od prijavljenih 600 klubova, skoro 300 klubova je već dobilo svoju opremu, dok je na svečanosti u Kući fudbala dodeljeno 40 kompleta sportske opreme preostalim klubovima koji su ispunili uslove, kao i zahvalnice za poseban doprinos. U okviru iste kampanje koja je već dva puta organizovana ranijh godina, ostvaren je značajan uspeh kada je za oko 500 malih klubova obezbeđena profesionalna sportska oprema.

Povezana vest:  Napredak srušio Zvezdu

“Ponosni smo na činjenicu da su klubovi i ove godine prepoznali inicijativu Lav piva i priliku da za svoje igrače nabave opremu vrhunskog kvaliteta koja će im sigurno pomoći da unaprede svoje performanse i osete se delom profesionalnog sportskog života. Posebno smo zadovoljni što akcija ima još jedan značajan benefit, jer pomaže jačanju veze između klubova i njihovih navijača. Kako bi se prikupio dovoljan broj čepova i dobila sportska oprema u sakupljanju su učestvovali i fanovi klubova učesnika, ali i celokupne lokalne zajednice. Naša posvećenost se nastavlja i Carlsberg Srbija će i ubuduće pomagati razvoj fudbala u Srbiji”, istakla je Dragana Nerandžić, mainstream Marketing Manager ove kompanije.

Povezana vest:  Vermezović: Saša Ilić rešio utakmicu

Da podsetimo, prva akcija podrške malim fudbalskim klubovima putem dodele profesionalne sportske opreme pokrenuta je još u maju 2006. godine. Glavni cilj kampanje je i tada bio da se fudbalerima omoguće bolji uslovi za treninge, a time i napredak klubova širom Srbije. Svaki klub koji je sakupio i dostavio propisani broj čepova sa ambalaže Lav piva, dobio je od kompanije Carlsberg Srbija neophodnu sportsku opremu, garniture dresova, a 2007/8. godine komplet lopti. Ove godine za učešće u akciji prijavilo se još 600 fudbalskih klubova, a akcija će zbog velikog interesovanja umesto do 31. avgusta trajati do kraja novembra.

Povezana vest:  Kristijano Ronaldo: Pobedićemo Barselonu

Ovo je samo jedan od brojnih projekata kojim kompanija Carlsberg Srbija sa svojim brendom Lav, dokazuje svoj prijateljski odnos prema fudbalu. Lav je u saradnji sa Fudbalskim savezom Srbije brojnim dosadašnjim aktivnostima pokazao kontinuitet u podršci razvoju fudbala u Srbiji na svim nivoima. Akcije se nižu od lokalnih klubova, preko večitih rivala FK Crvene Zvezde i FK Partizana, aktivacija na stadionima, do fudbalske reprezentacije Srbije.