ChevyLiverpoolFCPartnership01

Chevrolet zvanični automobilski partner fudbalskog kluba Liverpul

 

Chevrolet je objavio danas da ulazi u četvorogodišnje partnerstvo sa fudbalskim klubom Liverpul kako bi postao njegov zvanični automobilski partner. Partnerstvo će trajati do kraja Premijer lige u sezoni 2015/16. i evropskih kampanja, a obuhvata isticanje brenda na domaćem stadionu Liverpula Enfild, uredničke mogućnosti u štampanim i digitalnim izdanjima kluba, kao i na sajtovima fanova, i komercijalne nastupe igrača.

Povezana vest:  Božović se nada boljoj realizaciji u nastavku prvenstva

Chevrolet je takođe zvanični sponzor predsezonske turneje kluba, koja je jedna od najpopularnijih ovakvih turneja na svetu, a u okviru koje je već odigrana utakmica između Liverpula i fudbalskog kluba Toronto prošle subote. Liverpul sutra igra protiv italijanskih divova AS Rome na stadionu Fenvej Park u Bostonu, a protiv rivala iz engleske Premijer lige, kluba Totenham Hotspur, 28. jula na Baltimoru.

Kris Peri, globalni potpredsednik kompanije Chevrolet za marketing, je rekao:

Povezana vest:  Argentinski mediji: Martino napušta Barselonu u maju

-Navijači Liverpula širom sveta su poznati po svojoj beskonačnoj ljubavi prema klubu. Naš odnos sa fudbalksim klubom Liverpul prevazilazi tradicionalne granice sponzorstva i odnosi se na angažovanje navijača. Sve što radimo imaće za cilj da zadržimo njih u centru igre.

Jan Ajr, direktor fudbalskog kluba Liverpul, je izjavio:

-Kao i naš klub, Chevrolet ima dugu i bogatu istoriju rastućeg globalnog brenda, a ovo značajno parterstvo je još jedan dokaz vrednosti međunarodnog karaktera Liverpula. Partnerstva sa prvoklasnim brendovima kao što je Chevy će nam pomoći da obezbedimo durogočan rast i uspeh za klub, kako na terenu, tako i van njega. Sa zadovoljstvom iščekujemo blisku saradnju sa Chevy-jem kako bismo angažovali navijače, koji su među najstrastvenijim i najobrazovanijim obožavateljima u svetu.

Povezana vest:  Božović: Čukarički u situaciji koju po kvalitetu ne zaslužuje