GFC_logo_shield_white
GILLETTE FUDBALSKI KLUB POKREĆE ONLINE GAMING OPCIJU SA I AM PLAYR – NAJBOLJE OD FUDBALA SVE NA JEDNOM MESTU 
 
 
Gillette je najavio popularnu online fudbalsku igru, I AM PLAYR, kao najnoviju opciju dostupnu na kanalu Gillette Football Club. Ujedno sa uvođenjem najboljih golova i atrakcija evropskog fudbala na jedno mesto, besplatno, fanovi sada mogu virtuelno da igraju život profesionalnog fudbalera na terenu i van njega, zahvaljujući jedinstvenoj interaktivnoj igrici I AM PLAYR.
Nakon nedavnog globalnog lansiranja, Gillette Football Club nastavlja sa ciljem da kreira najbolje fudbalsko iskustvo za fanove online i ovaj igrački dodatak predstavlja veliki korak u razvoju ovog kanala.
I AM PLAYR, prva igra takve vrste, dozvoljava igračima da osete iskušenja i ispaštanja vrhunskih fudbalera, uz pomoć pojavljivanja nekoliko najboljih i najvećih imena fudbala. Više od (7 miliona) muškaraca u preko (220) zemalja već igra I AM PLAYR, koji kombinuje živi akcioni video sa interaktivnim pripovedanjem i 3D gameplay-em iz perspektive prvog lica. Ovo partnerstvo postavljeno je da dalje poveća bazu korisnika I AM PLAYR-a.
Pored hostinga I AM PLAYR-a na kanalu Gillette Football Club, Gillette proizvodi će takođe biti utkani u igru kroz inovativne narativne integracije, počevši sa Gillette Sportskim Naučnim Centrom. Fokusiran oko optimizacije dnevnih performansi i građenja samopouzdanja, Gillette Sportski Naučni Centrar će dati korisnicima I AM PLAYR-a mogućnosti da se sastanu sa osobljem Gillette Sportskog Naučnog Centra – šefom Sportske Nauke, Sportskim psihologom i najuspešniji m direktorom – koji će obezbediti specijalizovane tretmane koji povećavaju mogućnosti korisnika na terenu, kao na primer šut, driblanje i dodavanje.
U budućnosti, I AM PLAYR korisnicima biće ponuđena i šansa da budu ‘Gillette lice’ kao virtuelni predstavnik brenda.  Sav sadržaj biće dostupan samo I AM PLAYR korisnicima koji se uloguju na Gillette Football Club, novi YouTube brend kanal koji menja način na koji fanovi uživaju, prate i dele njihovu ljubav za fudbalom. 
Aleks Tosolini, potpredsednik, E-Business za P&G, kaže Gillette ima mnogo iskustva u spajanju muškaraca i njihovih sportskih strasti i to smo postavili na jedan novi nivo sa kanalom Gillette Football Club. Novo partnerstvo sa We R Interactive povećaće iskustvo i fanova fudbala na kanalu Gillette Football Club i korisnika I AM PLAYR-a. Izgrađeno je na našoj viziji da isporučimo najbolje što navijač može da dobije kroz kompletno online fudbalsko iskustvo.”
Pol Vajthed, globalni komercijalni drector, We R Interactive, kreator I AM PLAYR, kaže: “Brend Gillette ima veoma dugu vezu sa fudbalom i spajanje  te veze  sa svetskom publikom I AM PLAYR-a koja broji više od 6.8 million muškaraca je savršen sklop za našu igru. Ovo globalno partnerstvo i naročito inovativni sportski naučni centar će zaista poboljšati korisničko iskustvo za  I AM PLAYR.” 
Da počnete da igrate I AM PLAYR ili vidite šta sve Gillette Football Club ima da ponudi fanovima u Srbiji posetite http://iamplayr.com ili www.youtube.com/gillettefootballclub.
 
 
O Gillette fudbalskom klubu i sportskom nasleđu brenda Gillette
 
Gillette je glavni sponzor fudbalskih sadržaja na YouTube-u u Evropi, Bliskom istoku i Africi. Gillette fudbalski klub (www.youtube.com/gillettefootballclub) je novi brend kanal na YouTube-u koji menja način na koji fanovi uživaju, prate i dele njihovu ljubav za fudbalom. Korisnici imaju besplatan pristup kvalitetnim fudbalskim sadržajima uključujući golove, atrakcije i snimke iza scene najjačih fudbalskih liga i klubova, skrojenih po njihovim željama. Kanal uključuje i ekskluzivne programe za zabavu kompanije Bigballs Films i predstaviće društvene igre pomoću I AM PLAYR kompanije We R Interactive, ekskluzivnog partnera za igre.
Početkom 1900-tih Gillette je uvideo vrednost povezivanja brenda sa vrhunskim sportovima i sportistima. To je bila ključna strategija koja je pomogla da kompanija izraste u svetskog lidera u među proizvoda za muško brijanje. Brend Gillette je dobrodošao u mnoge američke domove zahvaljujući istorijskim televizijskom prenosima emisija Gillette Cavalcade of Sports. Tokom godina brend Gillette se povezao i sa prepoznatljivim sportskim događajima u Sjedinjenim Američkim Državama uključujući šampionat u boksu, koledž ragbi Bowl game, prvoligaški bejzbol,  PGA Tour, derbi u Kentakiju. Tokom 1980-ih Gillette je bio globalni sponzor popularne emisije World Sports. Takođe, sponzorisao je i međunarodne događaje među kojima su i FIFA svetski kup, ragbi, Gillette Kriket kup i Formula 1. U 2002. godini Gillette je objavio ekskluzivan ugovor po kome je stadion tima New England Patriots, trostrukih šampiona Superboul-a, nazvan po ovom čuvenom brendu. Sredinom 2000-tih brend Gillette je nastavio sa inovativnim marketinškim aktivnostima u saradnji sa svetskim sportskim zvezdama. Ranije ove godine, Gillette je predstavio ekipu od 24 sportske zvezde iz 18 zemalja koje su predstavljali vodeći svetski brend za negu muškarca, na Olimpijskim igrama u Londonu 2012. Među njima su Rodžer Federer iz Švajcarske, Ryan Lochte iz Sjedinjenih Američkih Država i Sir Chris Hoy iz Velike Britanije. Ova kampanja predstavlja prvi program i deo je dalekosežne desetogodišnje saradnje kopmpanije P&G sa Olimpijskim Pokretom. Danas, Gillette svojim sportskim marketinškim programima implementiranim u mnoge regione sveta, nastavlja svoju tradiciju sportskog nasleđa.
 
 
Povezana vest:  Biševac: Hvala FSS na razumevanju