lebron-james-standing-nikeNBA

 

Odluku LeBrona Džejmsa pratilo uživo skoro 10 miliona ljudi

 

Prema proceni američke marketinške i oglašavačke kompanije The Nielsen Company, odluku najboljeg košarkaša današnjice LeBrona Džejmsa o nastavku svoje karijere pratilo je uživo oko 9.95 miliona ljudi u SAD-u putem tv-ekrana.

U noći između četvrtka i petak Džejms je uživo na ESPN-u objavio da će posle sedam godina provedenih u Klivlend Kavaliersima preći u redove Majami Hita, a Nielsen Company objavio je rezultat istraživanja prema kojem je to bio treći najgledaniji program na kablovskoj televiziji ove godine.

Povezana vest:  Pobede Bostona i Milvokija

Gledaniji su bili tek NFL Pro Bowl (12.3 miliona gledalaca i epizoda dječje serije „iCarly“ (11.2 miliona gledalaca).

Poseban je interes za budućnošću Džejmsa vladao u Klivlendu gde se procenjuje da je jedan televizor u svaka četiri domaćinstva  imao upaljen ESPN-ov kanal.