Promovisane sezonske ulaznicePromovisane sezonske ulaznice

U nedelju, 6. oktobra, počinje prodaja godišnjih karata za utakmice Crvene zvezde Telekom za sezonu 2013/2014. Za sezonskim ulaznicama je u predsezoni vladalo veliko interesovanje crveno-bele armije navijača, najviše zbog činjenice da njihov klub posle 14 godina ponovo nastupa u najjačem evropskom klupskom takmičenju – Evroligi.
Imajući u vidu da će Zvezdini košarkaši u novoj sezoni nastupati i u hali Pionir, ali i u Kombank Areni, kao i da postoji mogućnost da klub bude domaćin čak 40 puta u sezoni, doneta je odluka o cenama sezonskih karata. One iznose 11.300 dinara za tribine, 18.800 za parter, 38.000 za belu i plavu ložu, 44.000 za ložu i 54.000 dinara za počasna mesta pored terena (court seats).
Prodaja karata će se obavljati na blagajnama Marakane, svakog dana od 10 do 20 časova. Kao i prethodnih godina, za vlasnike sezonskih ulaznica iz prethodne sezone obezbeđene su pogodnosti, a direktor kluba, Davor Ristović, želeo je da napravi mali osvrt na cene sezonskih karata iz prethodnih sezona:
– Kada bismo se vratili unazad dva koraka i setili se sezone 2011/2012 kad je Crvena zvezda igrala samo ABA ligu i Super ligu Srbije, videli bismo da smo tada izašli sa cenama više nego pristupačnim za ovo podneblje – 1000 dinara za tribinu. Naredne sezone cena sezonske karte za tribinu bila je 3500 dinara, a igrali smo sem ABA lige i naše lige i Evrokup. Ove godine pored ABA lige, i naravno domaće lige, nastupamo u Evroligi. Cena koja je predstavljena je najjeftinija u poređenju sa cenama sezonskih karata svih drugih evroligaških ekipa – istakao je Ristović, a potom nastavio izlaganje:
– Posle 14 godina nastupamo u Evroligi, a u ovoj godini ćemo u prvom delu takmičenja pored hale Pionir dve utakmice igrati i u Kombank Areni. Ono što je bitno je da smo i ove godine napravili određene pogodnosti za vlasnike sezonskih karata iz prethodne sezone. Oni sem prava preče kupovine imaju i rezervisane ulaznice sa mestima iz prethodne sezone. Takođe, za njih je otvoren poseban šalter, gde će imati dva dana da iskoriste mogućnost obnove sezonske karte – izjavio je direktor kluba, a nakon toga je izneo još neke detalje:
– Važno je napomenuti da smo na poslednjem sastanku Evrolige koji smo imali u julu dobili jasne instrukcije oko načina punjenja budžeta. Skrenuta nam je pažnja da određeni nivo prihoda mora da dođe direktno iz prodaje ulaznica. Ovo je jedan način da pomognemo klubu da radi na zdravim nogama. Direktno kroz prodaju ulaznica novac će se slivati budžet – izjavio je Ristović, koji je takođe naglasio da je bitno da Zvezda u budućnosti prebaci sve mečeve u Arenu jer je i to standard koji Evroliga postavlja.
Predsednik skupštine kluba, Branislav Đurđević, izneo je detalje još jedne važne odluke rukovodstva kluba:
– Rukovodstvo kluba donelo je jednoglasnu odluku da više neće biti besplatnih karata. Ova odluka jeste nepopularna i zvuči teško u ovom kriznom vremenu. Zbog toga doneta je takođe i odluka da svi članovi rukovodstva sami kupe svoje sezonske karte. Tim putem želimo da damo pozitivan primer svim navijačima i stavljamo na znanje ljudima da će Zvezdine utakmice u sezoni od koje svi puno očekujemo moći da se prate uživo samo uz kupljenu kartu – konstatovao je Đurđević, koji je nakon toga pričao o ambicijama kluba:
– Ove godine igraćemo dve utakmice u Areni. Težimo ka tome da se i ostatak utakmica koje igramo u narednoj godini igra u Kombank Areni, a ja se nadam da će to biti drugi krug Evrolige. Hteli smo da tamo igramo i sve utakmice ove godine, međutim zbog zauzetosti Arene to nije bilo moguće. Zbog same Crvene zvezde, zbog komfora i bezbednosti navijača želimo da sve mečeve što pre počnemo da igramo u Kombank Areni – zaključio je predsednik skupštine.
Filip Sunturlić, direktor marketinga Crvene zvezde Telekom, objasnio je sve pojedinosti vezane za saradnju sa kompanijom Eventim koja će se baviti prodajom ulaznica:
– Prethodne godine smo dogovorili saradnju sa jednom od dve najjače svetske kompanije koje se bave tiketingom – Eventimom. Sa njima smo obnovili ugovor do kraja ove sezone, tako da od ovog trenutka kompletnu brigu o sezonskim ulaznicama i kontroli ulaza na utakmice preuzima Eventim. Cilj nam je bio da profesionalizujemo organizaciju kluba, da podignemo Crvenu zvezdu još više. Želimo da pratimo svetske trendove koji se tiču samog poslovanja. Jasno smo dobili instrukcije od Evrolige na koji način treba da funkcioniše tiketing rad kluba. To smo ostvarili sa Eventimom. Zajedno sa njima smo imali dosta dana zajedničkog rada, sastanke da bi što bolje povezali Pionir i Arenu, i da sezonske karte budu vrhunac te saradnje – izjavio je Sunturlić, a potom detaljnije pričao o činjenici da Zvezda ove godine nastupa u dve dvorane:
– Kompleksan je posao povezati dve hale na način da korisnik dobije maksimalnu uslugu i informacije, a da takođe bude maksimalno zaštićen. Na samom ulasku u hale biće jasno obeleženo gde i kako će koji navijač da uđe. Dosta dana smo sedeli i razmišljali da bismo napravili plan povezivanja dvorana. Kompletno smo povezali sve sektore u Areni sa tribinama u Pioniru i time smo pokušali da svu organizaciju poboljšamo i olakšamo. Tehnički smo doveli posao do maksimuma i sada jedva čekamo da počne sezona i da sve ovo krene da se realizuje u praksi – izjavio je Sunturlić.

Povezana vest:  Radonjić: Moramo da napravimo veliki iskorak protiv Bamberga