bogdan_obradovic_maneken (1)Bogdan Obradović kao maneken

 

Selektor Dejvis Kup reprezentacije Bogdan Obradović postao je promotivno lice jednog od najvećih svetskih modnih brendova “Scotch & Soda” za vreme trajanja Davis Cup-a . Obradović se, kao novo promo lice,  u četvrtak 25.11. 2010, slikao za modni editorijal pod budnim okom fotografa Nebojše Babića. Editorijal je slikan na teniskim terenima Geneks impuls hola, na kojima se trenutno pripremaju reprezentativci Srbije za finale svetskog prvenstva protiv Francuske. Selektor se odlično snašao u novoj ulozi.

-Veliko mi je zadovoljstvo sto sam se nasao u ovoj ulozi. Verujem da je ovo pocetak bas uspesne saradnje sa Fashion Company-jem I brendom Scotch & Soda. Prijalo mi je da budem ispred foto aparata, jer je Nebojsa Babic veliki profesionalac, kome se divim. Nadam se da je i on zadovoljan kako sam odradio svoj deo posla – izjavio je Bogdan Obradovic nakon fotografisanja.

Povezana vest:  HOPMAN KUP, Srbija u finalu Hopman kupa

Moda i sport su danas gotovo nerazdvojni segmenti svetskog šou biznisa. Tenis, kao jedan od planetarno najpopularnijih sportova I uspeh naše reprezentacije koja se plasirala u finale svetskog takmičenja, opredilo je “Scotch and Sodu” da za zaštitino lice izabere čoveka koji je na čelu tako uspešnog tima.

“Scotch &Soda” je vrhunski urbani brend koji uvozi Fashion Company. Odlikuju ga visoki  kvalitet, atraktivni i inovativni kroj. Želja dizajnera je da ljubitelji Scotch-a vole svoju odeću i da uživaju noseći je. Sa nepogrešivo dobrim stilskim izrazom koji se može opisati bogdan_obradovic_maneken (2)i kao vintidž, ovaj brend je , u stvari , prava fuzija u kojoj se nalazi spoj modernog života i onoga što nas okružuje . Scotch&Soda neprestano uvodi najnovije modne trendove na tržište sa dizajnerskim timom čiji zadatak je da putuje po svetu i traži inspiraciju u pripodi i njenoj energiji koja utiče na ljude. Jedino na ovaj način je i moguće realizovati ovakvu fuziju stilova koju  nam ovaj izuzetni brend daje.
Za Scotch&Soda  “različitost” jeste lajf motiv. Scotch&Soda je osnovan 1985. godine i do sada ima 6000 prodavnica u preko 30 zemalja u svetu. Sa holandskim nasleđem i glavnim štabom baziranim u monumentalnoj crkvi u srcu Amsterdama, Scotch je postao uspešan brend za nekonvencionalnog muškarca kome je ceo svet pozornica.

Povezana vest:  Djoković posle dva i po sata igre u osmini finala Monte Karla

Svoj debi na javnoj sceni u Beogradu „Scotch and Soda“ je imala na Jacobs Fashion Selection-u gde je dobila nagradu za najbolji vizuelni identitet, ocenjen od strane stručnog modnog žirija.