Gradsko saobraćajno preduzeće „Bečke linije“ („Wiener Linien“) od 20. novembra 2017. godine sprovodi novu kampanju čiji je cilj da sve korisnike metroa, autobusa i tramvaja podseti na kućni red u javnom prevozu. Moto kampanje je „Vozi se fer: pristojnost je in“, a fokus je na temama koje putnicima posebno smetaju: konzumiranje alkohola i hrane intenzivnog mirisa, glasno telefoniranje i psi bez zaštitne korpe.

Povezana vest:  Nike patike sa automatskim pertlanjem uskoro na tržištu

„Kada imate preko 2,5 miliona putnika dnevno, neophodno je da svi vode računa o pravilima ponašanja. Svi treba da se osećaju prijatno u javnom prevozu, a to je moguće samo ukoliko su svi uviđavni“, izjavila je Uli Zima, članica gradske vlade zadužena za javni prevoz.

„Većina naših putnika ponaša se uzorno. Nažalost, mali broj njih ne poštuje pravila ponašanja. Sa ovom kampanjom želimo da im stavimo do znanja da takvo ponašanje smeta drugim putnicima“, izjavila je Aleksandra Rajnagl, direktorka gradskog saobraćajnog preduzeća „Bečke linije“.

Povezana vest:  Mišel Obama blistala u žutoj haljini prilikom obraćanja njenog muža

Poštovanje kućnog reda u javnom prevozu kontroliše 3.300 vozača, 200 kontrolora, zaposleni koji nadgledaju metro stanice, kao i saradnici uslužnih centara i timova za bezbednost.

PHOTO: Johannes Zinner