Nega kože u budućnosti uz inovativnu masku i aplikaciju studentkinja FON-a

///Nega kože u budućnosti uz inovativnu masku i aplikaciju studentkinja FON-a

Nega kože u budućnosti uz inovativnu masku i aplikaciju studentkinja FON-a

Mina Stanković (22), Aleksandra Rakić (22) i Ivana Stanić (23) studentkinje Fakulteta organizacionih nauka, pobednice su regionalnog finala takmičenja L’Oréal Brandstorm održanog u Zagrebu. Studentkinje iz Srbije će sa svojom inovativnom idejom koja je rešenje i verovatno najbolji način nege kože u budućnosti, predstavljati naš region u globalnom finalu jednog od najvećih studentskih takmičenja. Ovo takmičenje se održava 27. godinu zaredom i okuplja najbolje timove studenata širom sveta. Pobednice će u sklopu svetskog takmičenja u Parizu, 23. maja ove godine, imati priliku da osvoje i tromesečnu praksu u najvećem svetskom startup kampusu, Station F u Parizu.

Povezana vest:  Idealna kombinacija za nezaboravno veče

Ovogodišnji zadatak takimičara bio je da se na kreativan način odgovori na pitanje “kako izgleda nega kože u budućnosti“, kao i da se ponudi inovativno rešenje koje bi unapredilo iskustvo korisnika farmaceutskih brendova (npr. Vichy, La Roche-Posay), orjentisanih na zdrav život.

Pobedničku ideju ukratko je opisala Mina, jedna od članica prvoplasiranog tima: „Naše rešenje je maska za lice koja analizira kožu putem integrisane mobilne aplikacije koja korisniku dostavlja rezultate o pojedinim nepravilnostima i nesavršenostima na koži. Maska daje precizne analize pomoću senzora, a dodatna pogodnost je i mogućnost konsultacije sa farmaceutom, za sve one koji su sumnjičavi prema novim uređajima. Takođe, pruža mogućnost davanja preporuka određenih proizvoda tako da korisnici mogu koristiti personalizovane proizvode koji najbolje odgovaraju njihovim potrebama. Pomoću ove aplikacije korisnici takođe mogu pratiti napredak u nezi svoje kože“.

Povezana vest:  Preminuo francuski modni kreator Andre Kurež

Pobednici nacionalnih takmičenja zemalja učesnica, među kojima su i naše studentkinje, okupiće se u Parizu 27. godinu zaredom, a ovogodišnje izdanje posetiće 35.000 studenata iz preko 60 zemalja sveta. Cilj takmičenja je pružiti studentima pedagoško i profesionalno iskustvo, kao i priliku da budu inovativni u industriji lepote koja u poslednjim decenijama beleži neverovatan rast.

Projekt Brandstorm iz godine u godinu okuplja sve veći broj kreativnih i ambicioznih mladih ljudi koji imaju priliku, ne samo da pomere svoje granice kreativnog razmišljanja, nego i da se povežu sa ostalim učesnicima ovog takmičenja iz celoga sveta. Ove godine napravili smo veliki iskorak u konceptu takmičenja. Odlučili smo da timu sa najinovativnijom idejom pružimo i priliku za osvajanjem plaćene tromesečne prakse, odnosno mogućost da svoju ideju sprovedu u delo“, izjavila je Brigitte Streller, generalna direktorka L’Oréal Adria-Balkan, koja je i predsedavala ovogodišnjim žirijem.

Povezana vest:  NOĆ KUPOVINA, "Noćne rasprodaje" ne posećuju oni koji prate modu
By | 2019-04-10T18:25:26+00:00 april 11th, 2019|U trendu|0 Comments

Leave A Comment

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.