adidas je predstavio najnoviju globalnu kampanju Basketball Needs Creators u kojoj glavnu ulogu ima plejmejker Hjuston Rokitsa, Džejms Harden. Novi film biće predstavljen 21. novembra na ESPN kanalu tokom fudbalske utakmice Hjuston Teksansa i Oakland Rajdersa.

Film Basketball Needs Creators ističe kako je upravo kreativnost ono što igru čini sjajnom na svakom nivou. Harden postavlja pitanje „Šta ako svi prestanemo da budemo kreativni?“ i pokazuje kako bi košarkaški svet izgledao bez životne snage kreativnosti. Basketball Needs Creators ohrabruje igrače širom sveta da iskoriste sopstvenu kreativnost i promene igru na njima jedinstven način.

Povezana vest:  Posebna ponuda Eucerin preparata specijalno formulisanih da zadovolje potrebe suve, veoma suve i atopijski suve kože

„Kreativnost Džejmsa Hardena na terenu i van njega je ono što ga čini drugačijim u sportu, ne samo u košarci. Džejms nastavlja da kreira igru i svoju novu poziciju ove sezone, koristeći svoj jedinstveni stil dok stvara mogućnosti za svoje saigrače. Košarci su potrebni igrači koji će unapređivati igru a Džejms je nosilac ove evolucije.“

Povezana vest:  LIU JO otvorio vrata prvog sofisticiranog stora u Beogradu

Basketball Needs Creators je treće i finalno poglavlje adidas SPORT 16 kampanje koja se zasniva na uverenju da su svi sportisti tu da stvaraju (#HereToCreate) i nastavak je filmova Football Needs Creators u kojoj glavnu ulogu ima igrač Mančester Junajteda Pol Pogba i Sport Needs Creators gde o kreativnosti u sportu govore brojne NBA, NFL i druge sportske zvezde.

Povezana vest:  Popust od 20 % na sve Eucerin preparate za zaštitu od sunca

Svi košarkaški fanovi mogu da pogledaju Basketball Needs Creators putem linka www.youtube.com/adidas  ili da prate @adidas #heretocreate.na Twitteru i Instagramu.