Retko ko je uspeo da odoli jednoj od najpopularnijih sportskih igara na svetu, online fudbalskom menadžeru Top Eleven. Igra čije zaštitno lice je i proslavljeni fudbalski trener Žoze Murinjo, privukla je čak 160 miliona igrača iz svih delova sveta, od tinejdžera do sedamdesetogodišnjaka.

Ono što Top Eleven čini posebnim je blizak odnos kreatora igre sa samim igračima. U stalnoj interakciji sa svojim fanovima, neprestanoj komunikaciji i osluškivanjem njihovih potreba i mišljenja, kreatori ove čuvene online sportske igre, konstantno rade na njenom unapređenju i inoviranju.

Povezana vest:  Eucerin antiage nega u luksuznom neseseru

Da biste postali uspešan fudbalski menadžer potrebna vam je dobra taktika i podrška jakih igrača. A kako veliki uvek igraju sa velikima, podrška je stigla u novembru u vidu jakog saveznika – NIVEA MEN brenda.

NIVEA MEN osluškuje i razume potrebe muškaraca širom sveta i zato razvija proizvode namenjene upravo njima. Zahvaljujući saradnji sa NIVEA MEN brendom, fanovi Top Eleven igrice sada imaju priliku da poboljšaju svoje performanse na terenu, ali i da izgledaju sveže, muževno i negovano van terena. Kupovinom bilo kog NIVEA MEN proizvoda u svim Tempo, Maxi i Shop&Go objektima u Srbiji, u periodu od 13.11.2016. do 13.02.2017. godine, možete ostvariti poklon tokene i bustere u NIVEA MEN ligi u okviru Top Eleven igre.

Povezana vest:  BEOGRAD DOBIJA TRI IDEA ORGANIC PRODAVNICE

Više informacija i detaljna pravila možete pronaći na sajtu www.niveamen.rs/topeleven

Na nedavno održanom okupljanju Top Eleven fanova u Beogradu, igrači su imali priliku da razmene utiske o aktuelnoj NIVEA MEN ligi, podele svoje sugestije sa kreatorima igre i na taj način pomognu u njenom daljem razvoju. Svi su dobili priliku da uživaju u vrednim NIVEA MEN poklonima i Top Eleven majicama, a poseban poklon večeri bila je majica sa potpisom Žoze Murinja, koju je osvojio pobednik mini sportskog kviza organizovanog za tu priliku.

Povezana vest:  CAMPER prolećna pretkolekcija 2017