Nosite H&M denim na svoj način ovog proleća i pokažite stav. U pitanju je denim za svakoga, sa novim krojevima, obojeni denim čak i dupli denim. Atmosfera uhvaćena u novoj globalnoj kampanji naglašava raznolikost denima ove sezone. U njoj se pojavljuju Suki Voterhaus, koja je i otpevala glavnu muzičku temu, Eneas Galager i Adonis Boso. Veliki izbor denima za žene, muškarce, tinejdžere i decu stiže u H&M prodavnice širom sveta početkom februara.

“Denim je kao belo slikarsko platno pomoću kojeg možemo svakodnevno da izrazimo svoj stil. To je garderoba mog života i nešto što može da se nosi na toliko različitih načina. Uvek ti daje nove ideje kako da istakneš svoj lični stil”, kaže Suki.

Povezana vest:  Saveti za praktičan i „in“ jesenji šoping

“Mi u H&M-u verujemo da je denim za svakoga. Ovog proleća poenta je u tome da nosite denim na svoj način, sa novim krojevima i bojama. Mi posebno volimo kada neko nosi denim na denim“, izjavila je Pernila Volfart, glavna dizajnerka kompanije H&M.

Postoji puno denim predloga za žene ovog proleća. Ukoliko hoćete nešto novo, mislite na boju – puder roze ili žutu jaknu i boyfriend farmerke koje mogu sjajno da se uklope ili dugu, prerađenu denim suknju koja ima šavove kao detalje. Tu su i široke denim pantalone koje se vezuju denim kaišem, kao i savršeno izbledele, pocepane farmerke. U isto vreme, plava denim jakna je ukrašena zakrpama i vezom, dok je velika, bela denim jakna ukrašena perlama.

Povezana vest:  Meka i nežna koža tokom leta

U kolekciji za muškarce su savršene denim jakne i farmerke, bilo da su iscepane ili savršeno netaknute. Denim za mlade devojke je živopisan, sa jaknama sa pačvorkom, haljinama sa dve nijanse plave i farmerkama sa visokim strukom. U dečijoj kolekciji dominiraju bledi tonovi za potpuni denim izgled.