fbo logo crniPredstavljena Beta verzija platforme FBO – Festival Box Office na Berlinalu 2015
 
U četvrtak 12. februara 2015. godine na Berlinalu u okviru Evropskog filmskog marketa (EFM)  predstavljena je Beta verzija platforme FBO – Festival Box Office brojnim okupljenim filmskim profesionalcima, među kojima su bili i direktor Evropskog filmskog marketa Matis Vuter Knol, kao i generalni sekretar Eurimaža Roberto Ola. Platformu su predstavili Miroslav Mogorović – idejni tvorac, Vladimir Klar, tehnički direktor platforme, kao i Snežana Marić, v.d. direktor Filmskog centra Srbije.
FBO – Festival Box Office je internet platforma koja na jednom mestu sakuplja podatke i brojke o prikazivanju filmova na festivalima širom sveta. Kao interaktivna platforma, obezbeđuje kvantitativne podatke o filmskim projekcijama na festivalima (broj posetilaca, broj festivalskih projekcija, broj festivala na kojima je film prikazan, prosečnu popunjenost sale, pojedinačan i ukupan prihod filma…).
Ovakva baza podataka je od velikog značaja za čitavu filmsku industriju, budući da omogućava detaljnu evaluaciju uspešnosti filmskih ostvarenja na festivalima, reakcija publike, kao i praćenje komercijalnog uspeha filmova na festivalima. Detaljan pregled festivalskog nastupa filmova koji FBO – Festival Box Office nudi predstavlja moćno sredstvo za širi razvoj distribucije filmova, kao i za bolju organizaciju festivala.
Projekat FBO – Festival Box Office je razvijan u okviru prvog izdanja filmske radionice SOFA – School of Film Agents 2013. godine i u saradnji sa evropskom mrežom međunarodnih distributera Europa International. Projekat je dobio podršku za razvoj od fonda Saveta Evrope Eurimaž, kao i od Filmskog Centra Srbije i Ministarstva kulture i informisanja.
Povezana vest:  Karanovićeva "Besa" na festivalu u Puli van konkurencije