Gosti ovogodišnjeg FEST-a biće argentinski glumci Čino Darin i Lorenco Fero, zvezde filma „Crni anđeo“ koji se premijerno prikazuje unedelju 24. februara u 19:30 u Kombank dorani (bivši Dom sindikata) gde će se pokloniti publici nakon projekcije.

Čino Darin je rođen u Buenos Ajresu  u Argentini 14. januara 1989, najmlađi je u porodici glumaca tri generacije.  Njegov otac Rikardo Darin je jedan od najpoznatijih argentinskih glumaca.  Čino je počeo profesionalnu karijeru 2010. u pozorištu i u televizijskim serijama  koje su ga učinile jednim od najpopularnijih argentinskih mladih glumaca. Njegova uloga u filmu „Smrt u Buenos Ajresu“ donela mu je i prvu međunarodnu nagradu.  Posle uloge u mini seriji „Historia de un clan“ (2015) Čino se seli u Evropu gde od tada snima preko 12 filmova i 4 televizijske serije. Tumačio je jednu od glavnih uloga u filmu „Kraljica Španije“ (2018) uz Penelope Kruz. Snimao je serije za HBO, Canal 13, Antena 3.  Sada živi u Madridu, u Španiji.  – Lorenzo Fero  rođen je u Buenos Ajresu  u Argentini 9. novembra 1998, uloga u filmu „Crni Anđeo“ je debitanstska. Sin je argentinskog glumca  Rafaela Fera. Studirao je pozorišnu glumu. Za ulogu u filmu „Crni Anđeo“ osvojio je nagradu za najbolju mušku ulogu na Festivalu novog latinoameričkog filma u Havani, i Ibero-američku nagradu „Cine Feliks“ u Meksiku, koja obuhvata kinematografiju Južne Amerike, Španije i Portugala.

Povezana vest:  Rediteljski debi Kristofa Valca

Argentinsko-španski film Crni Anđeo“ (El Angel) u režiji Luisa Ortege, premijerno je prikazan u Kanu i govori o fizički veoma lepom serijskom ubici koji je trenutno poznat kao najduže zatočeni zatvorenik u argentinskom zatvoru. Producent filma je  Pedro Almodovar.  Debitant Lorenco Fero našao se u ulozi okrutnog tinejdžera Karlosa, koji kreće na krvavu avanturu sa svojim najboljim prijateljem Ramonom koga tumači Čino Darin. Glumci ove krimi-drame proučavali su i oponašali američke filmove iz 1970-ih, kako bi dobili osećaj kako su se njihovi likovi kretali. Koristili su svoja tela da bi uhvatili atmosferu jedne  epohe. Argentina je u to vrieme bila na ivici diktature, a društveno i političko okruženje u zemlji doživelo je ogromne promene. Ta pozadina, zajedno sa muzikom iz tog perioda, kostimima i automobilima, kreira jedan pravi stilizovan film.

Povezana vest:  Praskozorje stiže u dva dela