Zanimljivosti o filmu „Alisa u zemlji čuda“

alisa6Za glumca Džonija Depa karakteristično je da se dugo priprema za svaku svoju ulogu. Tu naviku nije promenio ni kada se pripremao za ulogu Ludog Šeširdžije. Mnogo pre nego što je počela produkcija, Dep je vodenim bojama slikao slike Ludog Šeširdžije onako kako ga je on zamišljao, a naknadno je otkrio da je njegova vizija bila prilično slična onoj koju je imao Tim Barton.

Ludi Šeširdžija pati od trovanja merkurom, bolesti koja je česta kod šeširdžija iz tog perioda koji su koristili tu hemikaliju za svoj zanat. Dep i Barton su naglasili ludost Šeširdžije, tako što su njegove promene raspoloženja pratili odgovarajućom šminkom i garderobom.

Povezana vest:  Rajan Gosling i Šarliz Teron u filmu o Oskaru Pistorijusu

Krispin Glover u filmu igra Stejna, Viteza Srca, ali se samo njegova glava pojavljuje na ekranu. Telo ovog lika, koji je visok 2,20m, kompjuterski je napravljeno. Na setu, Glover je nosio zeleno odelo i bio je na štulama kako bi bio viši. Njegovo lice je u potpunosti bilo našminkano, a imao je i povez za oči i ožiljak. Na kraju su ceo Stejnov kostim, telo, pa čak i njegov plašt bili kompjuterski stvoreni, a samo je njegovo lice bilo stvarno.

Povezana vest:  Sten Li u Spajdermenu 4

Helena Bonam Karter je svakog jutra morala da izdrži tročasovno šminkanje kako bi se transformisala u strašnu Crvenu Kraljicu. Uz pomoć profesionalnog šminkera njoj su svakodnevno stavljani slojevi belog pudera, mnogo plave senke za oči, crtale su joj se obrve i savršene usne u obliku srca. Tim za specijalne efekte je u postprodukciji uvećao glavu Heleni i tako su stvorili finalni izgled glavate kraljice.

Kostimograf Kolin Atvud dodala je crveno srce na đonove kraljičinih cipela, koja su vidljiva kada razmažena kraljica stavi stopala na živu svinju koju je iskoristila kao oslonac za noge.

Povezana vest:  Film Olivera Stouna "Wall Street: Novac nikad ne spava" na otvaranju 18. L’Oréal Paris Cinemanie

Nakon što je Krispin Glover, koji je proveo mnogo vremena na štulama za vreme produkcije, uvrnuo članak snimajući jednu scenu, često su ga na snimanju pratili kaskaderi obučeni u zeleno koji su tu bili samo da ga uhvate ukoliko opet padne.

Reditelj Tim Barton odlučio je da film snimi u 2D-u i da ga posle konvertuje u 3D. On je bio oduševljen rezultatima konverzije njegovog filma „Noćna mora pre Božića“ u 3D, pa je odlučio da krene sličnim putem sa „Alisom“.