WA photo

IBM omogućuje svima pristup snažnim analitičkim alatkama

Predstavljajući najveću vest iz oblasti analize podataka u toku prethodne decenije, kompanija IBM (NYSE: IBM) je predstavila Watson Analytics, napredni kognitivni servis zasnovan na prirodnom jeziku koji može da obezbedi trenutni pristup moćnim alatkama predviđanja i vizualizacije za preduzeća. Prema dostupnim istraživanjima, samo mali deo poslovnih ljudi koriste snažne analitičke alate kao sastavni deo procesa donošenja odluka. Watson Analitika je dizajnirana tako da učini napredne i intuitivne analitičke alatke lako dostupnim bilo kome.

Prvo izdanje Watson Analitike će uključiti freemium verziju klaud servisa dizajniranog tako da radi i na desktop i mobilnim uređajima . Watson Analitika nudi kompletan asortiman samouslužne analitike, uključujući i jednostavan pristup u korišćenju podataka i skladištenje podataka na način koji olakšava korisnicima da ih prikupe i, kroz jednostavne formate, pripreme za analizu i vizuelizaciju koja se može prilagođavati i sa kojom se može uspostaviti interakcija..

Povezana vest:  IT sektor ne prepoznaje veštine mladih stručnjaka koji traže karijeru u oblasti sajber zaštite

IBM Watson analitika koristi prirodni jezik za interakciju sa moćnim, prediktivnim analitičkim alatima, omogućujuči da se lakše razumeju ključna pitanja, kao što su:

Koji su ključni pokretači prodaje mojih proizvoda?
Koji uslovi omogućavaju najduže zadržavanje zaposlenih?
Koja od isporučenih ponuda će najverovatnije biti prihvaćena?

Za razliku od alatki koje su namenjene prvenstveno za naučnike i analitičare i koje su pretežno usmerene na vizuelizaciji, IBM Watson analitika automatizuje korake kao što su pripreme podataka, intuitivne analize i vizuelni prikaz za donosioce odluka u širokom dijapazonu disciplina kao što su marketing, prodaja , poslovanje , finansije i ljudski resursi.

Povezana vest:  HONOR lansirao Ultra Fusion tehnologiju fotografije sa četiri kamere

„Watson Analitika osmišljena je tako da pomogne ljudima iz prodaje – od predstavnika prodaje koji su na putu, do izvršnih i generalnih direktora. Zahavaljujući ovim alatkama, oni mogu uočiti šablone ponašanja, pratiti razvoj ideja i unaprediti sve tipove odluka,“ kazao je Bob Picciano, viši potpredsednik grupe „Information and Analytics“ u kompaniji IBM. „Odstanili smo barijere između odgovora za kojima se traga i analitičkih alata koji poseduju podatke na osnovu kojih je moguće dobiti te tražene odgovore. Kombinacija analitike koju pokreće Watson, potencijala Big Data bazi podataka i klaud servisa dostupnih na smart telefonima ili PC računarima može doneti novi talas transformacije poslovanja“

Povezana vest:  HONOR je „prodrmao’’ kinesko tržište pametnih telefona

Watson Analitika pruža objedinjeno iskustvo analitičkih alatki i podataka na klaudu. Kao i druga IBM Cloud rešenja, biće hostovana na SoftLayer platform i dostupna preko IBM Cloud prodavnice. IBM namerava i da učini ovu alatku dostupnom preko IBM Bluemix kako bi omogućio programerima aplikacija i ISV stručnjacima da koriste njene kapacitete u svojim aplikacijama.

Određene karakteristike Watson Analitike biće dostipne korisnicima u beta verziji 30 dana, i ponuđene kroz niz freemium i premium paketa kasnije tokom godine. Za više informacija posetite stranicu watsonanalytics.com