LG SIGNATURE Fotografija 3

LG predstavlja novu LG Signature liniju proizvoda na sajmu CES 2016

Kompanija LG Electronics (LG) planira da prodrma tržište uređaja za kućnu zabavu i aparate, predstavljanjem svoje nove premijum serije na Međunarodnom sajmu potrošačke elektronike (CES) 2016. Novi premijum proizvodi kompanije LG biće poseban brend, a nakon predstavljanja na CES sajmu, prodaja ovih uređaja će početi na ključnim tržištima u Severnoj Americi, Evropi i Aziji.

Povezana vest:  Pet korisnih funkcija kamere vivo X90 Pro

LG Signature liniju proizvoda pažljivo je odabrao i dizajnirao poseban tim unutar kompanije LG, prateći savete vodećih stručnjaka u sferi dizajna. Ova linija proizvoda najpre će se sastojati od televizora, frižidera, veš mašina i prečišćivača vazduha, a kako se brend bude širio, novi proizvodi postajaće deo ove palete. Inspiracija za uglađeni dizajn LG Signature linije uređaja bila je vizualizacija „suštine“, a rezultat predstavlja grupa proizvoda najboljeg kvaliteta koja će uneti osećaj ekskluzivnosti u živote svojih korisnika.

Povezana vest:  Takmičite se sa prijateljima i zajedno prepešačite 78 milijardi koraka na Samsung Health aplikaciji

Svi koji su zainteresovani da saznaju više o novom LG brendu, mogu da posete sajt www.lgsignature.com, pre nego što ga upoznaju na CES sajmu, dok će prolaznici na Times Square u Njujorku, Piccadilly Circus u Londonu i Suntec City Tower u Singapuru biti u prilici da pogledaju video na LG bilbordima.

„Oslanjajući se na najbolje tehnologije i inovativni dizajn, LG Signature linija proizvoda će proširiti mogućnosti za premijum uređaje i potrošačku elektroniku. Liderska pozicija kompanije LG na tržištu kućnih uređaja pruža nam jedinstvenu prednost koju mali broj kompanija ima. I zato, ko može bolje da predstavi takav brend nego LG?“ izjavio je Brajan Na, izvršni potpredsednik i globalni marketing menadžer kompanije LG.

Povezana vest:  Počinje PES turnir u Delta Cityju