Tehnološka kompanija Jahu (Yahoo) dobiće nov identitet, kao Altaba, i smanjiće upravni odbor ako bude sproveden dogovor o prodaji ključnih delova te kompanije Verajzonu (Verizon) za 4,8 milijardi dolara. Jahu bi trebalo da naziv promeni u Altaba pošto svoje poslovanje s imejlovima, sajtom, aplikacijama za mobilne telefone i marketing preda Verajoznu.

Nov naziv treba da odrazi transformaciju Jahua u holding kompaniju za investicije u kineskog giganta u elektronskoj trgovini Alibabu i Jahu Japan ćija je zajednička vrednost veća od 40 miijardi dolara, preneo je AP.

Povezana vest:  Medicinski monitori kompanije LG od sada i u Srbiji

Dirertorka Jahua Marisa Majer, koosnivač Dejvid Filo i još četiri direktora u sadašnjem upravnom odboru od 11 članova ,podneće ostavke posle planirane prodaje Verajzonu koji bi trebalo da zadrži brend Jahu.

Dogovor s Verajzonom je, medjutim, doveden u pitanje posle otkrića Jahua o dva hakerska napada 2013. i 2014. godine, kada su ukradeni lični podaci više od milijardu korisnika. Verajzon razmatra da li da ponovo pregovara o ceni ili da otkaže dogovor zbog otkrića hakerskih napada koji bi mogli da navedu korisnike Jahua da odustanu od te kompanije.

Povezana vest:  Beč: prva vožnja autobusom bez vozača

Nov naziv je kombinacija reči „alternativno“ i „Alibaba“, preneo je Vašington post. Jahu poseduje oko 15 odsto Alibabe, vrednosti 35 milijardi dolara.

Vašington post ocenjuju da promena naziva održava koliko je Jahu nisko pao – ta kompanija je bila nekada internet gigant, a i dalje je treći najposećeniji sajt u SAD, ali je u suštini samo sredstvo za posedovanje akcija Alibabe.

Povezana vest:  Canon predstavlja novu generaciju inteligentnog softvera za skeniranje Scan2x Online