Tviter je danas dodao opciju „istrazi“ (explore) u cilju lakše pretrage tvitova, ali i pronalaska zanimljivog sadržaja, javlja AFP.

Ovo je poslednja u nizu inovacija koju je kompanija dodala svom servisu u cilju poboljšanja stila prenošenja poruka „od jednog ka mnogima“.

Opcija je prvenstveno zaživela na „Epl“ uređajima i tada je obećano da će se pojaviti i na „Android“ uređajima u nadolazećim nedeljima.

Povezana vest:  Još jedna svetska inovacija iz kompanije Sony: Prvi 9,1 kanalni digitalni surround bežični sistem slušalica

Poenta inovacije je da kombinuje trendove, momente, pretrage i video klipove u jednu tačku, navodi dizajner projekta Anđela Lam.

„Do danas, morali ste da posetite nekoliko mesta da nađete sav ovaj sadržaj“, rekla je Lam u jednoj od objava na njenom blogu, dodajući da je krajnji cilj da korisnici lakše saznaju šta se dešava.

Povezana vest:  Porast beskontaktnog plaćanja u svakodnevnoj kupovini

Tviter je kompanija bazirana u San Francisku i već duže vreme teže ka proširenju svoje korisničke baze i povećanju profita.

Očekuje se da Tviter 9. februara objavi svoje prihode iz poslednjeg kvartala prošle godine.

Objavili da su imali neto gubitke od 103 miliona dolara u trećem kvartalu prošle godine, što je bolji podatak nego od godinu dana ranije, kada su zabeleženi gubici od 132 miliona dolara.

Povezana vest:  Deleon: Netačni navodi Partizana

Prihodi su godišnje rasli otprilike osam procenata, do cifre od 616 miliona dolara, a većina tog novca dolazi od oglašivanja.

Analitičari su skeptični oko načina na koji Tviter može da proširi svoju korisničku bazu, beležeći porast od samo četiri miliona korisnika za jedan kvartal.