U konkurenciji od preko 5 500 učesnika iz celog sveta, kompanija Gorenje osvojila je četiri Red dot priznanja za svoje aparate. Ovom prestižnom nagradom iz oblasti dizajna ovenčani su Gorenje multifunkcionalna pećnica i nova generacija ugradnih gasnih ploča za šporet, dok su druge dve Red dot nagrade za Najbolje među Najboljima pripale ASKO mašinama za pranje i sušenje veša. Ovo je 18. godina zaredom da se Gorenje nalazi u samom vrhu industrijskog dizajna i osvaja Red dot nagradu – međunarodno priznato obeležje kvaliteta.

Povezana vest:  Izložba u Beču - Mocart kao „Business-Networker“

Žiri sastavljen od oko 40 nezavisnih dizajnera, profesora dizajna i stručnih novinara testirala je, kroz diskusiju analizirala i ocenjivala pojednične proizvode, izabravši pobednike u kategorijama: uspešno osmišljeno i precizno rešenje detalja (Honourable Mention), visoki kvalitet dizajna (Red dot) i vrhunski kvalitet i inovativni dizajn (Red dot: Best of the Best nagrada). Ove godine prijavljeno je više od 5 500 aparata iz 54 države.

“Veoma sam ponosna što smo se još jednom izdvojili kao najbolji među hiljadama učesnika iz celog sveta. Oba proizvoda predstavljaju rezultat detaljnog istraživanja i razumevanja potreba naših potrošača. Želeli smo da pametnim rešenjima pojednostavimo ključne izazove u svakodnevnoj pripremi hrane. Posebno zadovoljstvo ove godine donele su nam i dve Best of the Best Red dot nagrade za novu generaciju ASKO mašina za pranje i sušenje veša” – izjavila je Lidija Pritržnik, direktorka produktnog dizajna u kompaniji Gorenje.

Vizija Gorenje Grupe je da postane inovator kućnih aparata sa najvećim naglaskom na dizajnu u industriji. Posvećenost dizajnu doprinela je da Gorenje Grupa godinama drži status trendsetera u ovoj industriji, što su potvrdile brojne prestižne međunarodne nagrade, koje su unapredile saradnju sa renomiranim dizajnerima kao što su Pininfarina, Karim Rashid, Ora-Ϊto, Philippe Starck.

Povezana vest:  Kompanija Samsung otvorila digitalnu učionicu u Lapovu, petu u Srbiji

„Inovacije i razvoj premium segmenta su nosioci strategije Gorenje Grupe do 2020. godine, koje uspešno sprovodimo i podržavamo ulaganjem u razvoj novih proizvoda. Ove godine ulaganje će iznositi 2,7% od ukupnog prihoda Grupe, koji je u 2016. godini iznosio 1,258 milijardi evra” – poručili su iz Gorenje Grupe.