CNL-HP01x_3DCANYON vam predstavlja seriju Graffiti Limited

 

CANYON sa ponosom predstavlja svoju prvu ograničenu seriju koja će biti u prodaji od 1. septembra do kraja 2010. godine. Proizvode unutar ove serije karakteriše  specifičan, naglašen dizajn sa šarama koje oslikavaju grafite – unikatan asortiman koji nije viđen ranije u IT industriji. Pored ovoga, 5% profita biće donirano u humanitarne svrhe pomoći deci. Ova ograničena serija biće spremna za prodaju baš pred početak školske godine, ali i za novogodišnje praznike.

 

Nova serija, Graffiti limited iz Canyon-a izuzetno će se dopasti mladim, urbanim i modernim ljudima koji tragaju za unikatnim proizvodima koja će upotpuniti njihov životni stil i ličnost. “Grafiti su u ovom trenutku vrlo moderni” rekao je Ivo van Houten, Marketing Director. “Radili smo mnoga istraživanja  u okviru naše ciljne grupe i odlučili da krenemo sa ovom ograničenom serijom. Definitivno je jedinstven i uzbudljiv projekat i ubeđeni smo da će naići na pozitivnu reakciju tržišta.”

Povezana vest:  Samsung proširuje liniju premium veš mašina

Ova eksluzivna ponuda obuhvata šest grupa proizvoda: slušalice Alley Oop i Railwhip, miš Tailslide, Truckhook web kameru, Sweeper stiker za lapotop, Noseslide futrole za laotop I Kickflip torbe za laptope- Svaka od ovih grupa proizvoda ima kao što možete da primetite “cool” naziv a svi oni su inspirisani pokretima i trikovovima skejtbordera:

CNL-MSD03x_3DInspirisani Urban Art konkursom koji je organizovan od strane Canyon-a, pet živopisnih grafiti dezena je odabrano za upotrebu na ovim proizvodima. “Naš je cilj da kreiramo nešto novo, upečatljivo i odvažno” izjavila je Catherine Lazure-Guinard, Communications Manager. “Sa serijom Graffiti limited, pomeramo industrijske standarde u pogledu dizajna i nudimo nešto što nije viđeno ranije. Ovo svedoči da Canyon nije tipičan IT brend.”

Ne samo da će ova ograničena serija biti jedinstvena na tržištu, već će doprineti edukativnom programu i projektima integracije dece sa ulice u zemljama u razvoju. Canyon će donirati 5% profita od prodaje ove serije u humanitarne svrhe pomoći deci, sa nadom da će im biti pružena šansa u društvu i da se učini dugotrajan uticaj na zajednicu.

Povezana vest:  Erbas otkrio kako će izgledati avion budućnosti

Na ovom uzbudljivom projektu, Net4Kids Aid Foundation, neprofitna organizacija iz Holandije, će pomoći Canyon-u u misiji da se deca sklone sa ulice i da im se obezbedi šansa za bolju budućnost. “Ovo je fantastičan projekat”, potvrđuje Geert van Dijk, VP Sales & Marketing. “Zadovoljstvo nam je da kao partner Net4Kids doprinesemo dobrobiti dece. Bez obzira da li je reč o čistoj vodi, pristupu obrazovanju ili skloništu, posvećeni smo cilju da se napravi razlika u zajednici. To je prava stvar koju je potrebno učiniti.” Kliknite ovde da pročitate više.

 

O Net4kids

Net4kids je neprofitna internet platforma koja povezuje sponzore sa specijalnim, humanitarnim projektima pomoći deci u Africi i Aziji. Učešće sponzora je značajno. Oni biraju sopstveni projekat putem www.net4kids.org i na redovnoj osnovi dobijaju povratne informacije. Takođe, garantovana je 100% donacija fondova u podržane projekte. Svi režijski troškovi su pokriveni od strane organizacije sponzora. “Potpuno baziran na internetu, Net4Kids predstavlja nov stil dobrotvornih doniranja, gde je pomoć transparentna, a organizacije su odgovorne. Podrška nikada nije bila tako jednostavna.”

Povezana vest:  Samsung postao sponzor za mobilne komunikacije takmičenja EuroBasket 2013

CNL-NB01x02x_3DO CANYON

CANYON je veseo, mlad i dinamičan lifestile brend koji uspeva da život učini udobnijim nudeći širok spektar praktične, jednostavne za upotrebu i pristupačnu IT potrošačke elektronike i računarskih periferija. Naš proizvodni program je razvijen uz našu obavezu da ponudimo lepo i moderno dizajnirane proizvode po konkurentnim cenama, bez ugrožavanja kvaliteta. Osnovan 2003, CANYON je jedan od najbrže rastužih svetskih brendova u svojoj oblasti u Aziji i EMEA regionu.