Kompanija Samsung najavila je da će korisnici flegšip uređaja u Srbiji moći da povoljnije zamene ekran, ukoliko je potrebna vangarantna popravka. Cilj je da se korisnicima omogući rešavanje najčešćih problema i pomogne im se oko popravki ekrana, sa popustom od oko 2.360 do oko 3.540 dinara. Tačnije, promocija uključuje subvencionisanu popravku fizičkog oštećenja ekrana u okviru garantnog roka od dve godine, kao i bilo kakvo oštećenje ekrana nakon isteka garantnog roka.

Povezana vest:  Intelovo viđenje rasta i prilika na tržistu mobilnih uređaja

“Sigurnost, zadovoljstvo i briga o korisnicima su oduvek prioriteti kompanije Samsung. Trudimo se da brinemo o potrebama naših kupaca i pružimo im kvalitetnu uslugu. Neovlašćene popravke naših telefona mogu napraviti veliki problem ili čak stvoriti novi, te na taj način pokvariti ukupno korisničko iskustvo i zadovoljstvo. Želimo da naši kupci budu sigurni i oslone se na našu podršku, čak i u slučajevima kada nehotice slome svoj telefon. Ovim želimo da im pružimo najbolju moguću podršku, čineći ih bezbednim, jer će sa sigurnošću znati da dobijaju naše ovlašćene delove, kao i da će njihovi uređaji funkcionisati kao potpuno novi”, rekao je Min Ho Bae, direktor Korisničkog servisa kompanije Samsung za Adriatik region.

Povezana vest:  Arčelik, proizvođač brenda Beko, predstavio posebno prilagođenu liniju proizvoda

Cene sa popustom za vangarantne popravke popravke telefona, odnose se na Galaxy S7 edge, Galaxy S8 i S8+, Galaxy Note8 i Galaxy S9 i S9+ uređaje. Usluga i popust za navedene uređaje biće mogući kod 12 regionalnih ovlašćenih servisnih partnera kompanije Samsung. U Srbiji je usluga dostupna od 1. jula do 31. decembra, kod partnera Promobi i Begram.

Povezana vest:  Novi Huawei nova Y70 – kompaktan i pristupačan pametni telefon dostupan korisnicima i kod nas

Za više informacija posetite https://www.samsung.com/rs/servisirajte-svoj-samsung-uredjaj/ ili pozovite korisnički servis na broj 011/321-68-99.