Za porodice koje tokom pandemije nemaju adekvatno stambeno rešenje, boravak kod kuće može biti opasan ili čak nemoguć. Kompanija LG Electronics (LG) iz tog razloga je uspostavila saradnju sa korejskim ogrankom organizacije Habitat for Humanity, neprofitnom organizacijom posvećenoj izgradnji i unapređenju domova za porodice širom sveta.

LG poziva svoje fanove da učestvuju u #LGComeHomeChallenge kampanji kreiranjem video zapisa u kojima pokazuju zašto je dom njima važan i postavljanjem istih na svoje Instagram i Facebook profile. Pod heštagom #LGComeHomeChallenge, digitalna kampanja počinje video zapisom koji naglašava radost porodice i život unapređen naprednim kućnim uređajima kompanije LG.

Povezana vest:  LG Electronics upotpunio svoj 3D ekosistem

Fanovi treba da kroz svoje video zapise pokažu scene iz života koje najbolje definišu šta im znače kuća i porodica – zajednički obroci, zajedničke igre, smejanje ili jednostavno uživanje u životu. Poseban Instagram filter za proširenu stvarnost kreiran za kampanju će dodatno personalizovati svaku objavu.

LG će donirati 300.000 američkih dolara korejskom ogranku organizacije Habitat for Humanity, uz planove da donira kućne uređaje za opremanje novoizgrađenih domova. Uređaji će biti instalirani u novim domovima koji se grade u Indiji, Keniji i Vijetnamu, sa ciljem da ugroženim porodicama budu obezbeđena sigurna utočišta.

Povezana vest:  Toshiba lansira dva nova Blu-rayTM plejera

Kompanija LG uvek traži načine da život učini lepšim i počastvovani smo što ćemo podržati rad organizacije Habitat for Humanity i zaštititi živote porodica koje organizacija pomaže našim rešenjima za zdrav dom“, rekao je Dan Song, predsednik kompanije LG Electronics Home Appliance & Air Solution. „Naša kampanja Come Home Challenge predstavlja pravi način da ljudi iskoriste dar bezbednog i zdravog doma”.

Povezana vest:  Pet novih Lumix modela – TZ10, TZ8, FT2, ZX3, FX66

Više informacija o kampanji i načinima kako da se priključite, saznajte na www.LGComeHomeChallenge.com.