Kompanija SES je objavila rezultate svog godišnjeg istraživanja tržišta satelitskih operatera, glavnog industrijskog pokazatelja dosega satelitske televizije, koji su potvrdili utvrđenu poziciju kompanije SES kao lidera u obezbeđivanju direktne i indirektne distribucije sadržaja putem satelita. Kompanija SES nastavlja da predvodi industriju obezbeđujući 8.265 kanala, od kojih je gotovo 3.000 njih u HD rezoluciji, u ukupno 361 miliona domaćinstava širom sveta.

Ovogodišnje Satellite Monitor istraživanje je pokazalo kontinuirani rast širom Evrope (+2 miliona domaćinstava) i Afrike (+2 miliona domaćinstava). U glavnom orbitalnom “komšiluku” kompanije SES od 19,2 stepena istočno, sateliti kompanije sada distribuiraju sadržaj za neuporedivih 118 miliona domaćinstava ili preko 43 posto svih evropskih domaćinstava koja poseduju TV. Broj domaćinstava koja poseduju TV a koja imaju sadržaj HD rezolucije na 19,2 stepena istočno takođe je nastavio da raste, sve do 84 posto, što predstavlja porast od gotovo 30 procenata u poslednjih pet godina. Sledeća tablica pokazuje regionalni presek istraživanja satelitskih operatera za 2020. godinu koji ukazuje na doseg kompanije SES:

Povezana vest:  Dugo iščekivani uređaji Huawei nova Y90 i Huawei FreeBuds Pro 2 konačno u prodaji na našem tržištu

 

Tržište Broj domaćinstava koja poseduju TV
Evropa 170 miliona
Severna Amerika 65 miliona
Latinska Amerika 42 miliona
Afrika 37 miliona
Azija Pacifik 33 miliona
Srednji Istok 13 miliona

 

Sve u svemu, doseg kompanije SES do domaćinstava koja poseduju TV je ove godine neznatno smanjen, uglavnom zbog promene metodologije izveštavanja koju je implementiralo regulatorno telo u Indiji, a koja zahteva novu definiciju aktivnih pretplatnika.

OTT usluge komplementiraju linearnu televiziju

Evropsko televizijsko tržište je zadržalo nivo od poslednje četiri godine, brojeći 273,1 milion domova u 2020. godini, od kojih 40% koristi satelitski prijem. Jedan od trendova 2020. godine na koji je ukazalo istraživanje Satellite Monitor bio je povećana zastupljenost HD i UHD rezolucije. Satelit ostaje odabrana platforma za HD ekrane, predstavljajući gotovo 40 posto domaćinstava koja poseduju TV i HD rezoluciju. Broj evropskih domaćinstava koja imaju HD rezoluciju iznosio je 180,2 miliona na kraju 2020. godine, što je 7,8% više u odnosu na 2019. Pored toga, zastupljenost UHD ekrana je porasla za 5 procentnih poena od 2019. godine i sada su prisutni u 20 posto evropskih domaćinstava koja poseduju TV (50 miliona UHD domaćinstava).

Povezana vest:  Canon obogaćuje ponudu skenera dokumenata novim imageFORMULA DR-C230 modelom

Vrhunska televizija komplementira i ne zamenjuje linearnu televiziju, naglašava godišnje istraživanje kompanije SES. Tokom poslednjih pet godina OTT televizija je dostigla porast od 138 posto, dok je tradicionalna linearna televizija – bilo putem satelita, kablovske, internet protokol televizije ili zemaljske – uglavnom ostala stabilna. 31% domaćinstava koja imaju linearnu televiziju dodatno koristi i OTT. Satellite Monitor istraživanje pokazuje da u Evropi postoji 78,4 miliona OTT domaćinstava, dok je ukupan broj domaćinstava koja poseduju TV dostigao 273,1 milion na kraju 2020. godine.

Povezana vest:  ADATA predstavlja dva power bank-a velikog kapaciteta za brzo punjenje

„Jedan od najznačajnijih izveštaja industrije, ovogodišnje istraživanje satelitskih operatera još jednom potvrđuje uspostavljenu vodeću poziciju kompanije SES u smislu našeg globalnog dosega u kombinaciji sa našim fokusom na pružanje najsveobuhvatnijeg iskustva gledanja putem HD i UHD sadržaja. Pandemija COVID-19 je podstakla povećanu konzumaciju sadržaja, više nego ikada pre, a u mnogim delovima sveta linearna televizija i dalje je primarni izbor za ljude koje najviše zanimaju vesti i informacije. Nastavićemo sa inovacijama kako bismo našim video korisnicima omogućili da dosegnu što veći broj ljudi putem što više ekrana”, rekao je Stiv Kolar (Steve Collar), izvršni direktor kompanije SES.