Vodeća globalna agencija za analizu tržišnih podataka, Međunarodna korporacija za podatke (IDC), objavila je tromesečnu analizu tržišta pametnih telefona u Kini. Prema najnovijim podacima, vivo, vodeći globalni proizvođač pametnih telefona, postao je najprodavaniji brend za drugi kvartal 2021. godine sa isporukom od 18,6 miliona pametnih telefona. Zauzimajući oko 23,5 odsto tržišta brend vivo je prvi izbor kineskih kupaca.

Povezana vest:  Samsung u susret Olimpijskim igrama predstavio VR film o odbojci na pesku

Nedavni izveštaj Međunarodne korporacije za podatke (IDC) otkrio je da je 78,1 miliona jedinica pametnih telefona isporučeno na kinesko tržište, što je zbirna cifra svih pametnih telefona od strane kompanija u polugodišnjoj isporuci.

Ovo je još jedan dokaz da se vivo drži ispravne filozofije – raditi pravu stvar na pravi način.

Povezana vest:  Samsung osvojio nagradu "AV inovacija godine" u oblasti ekrana za digitalno oglašavanje

vivo je evropsko putovanje započeo u oktobru prošle godine, sa izuzetnim povratnim informacijama i pozitivnim utiscima od poslovnih partnera i korisnika. Od njihovog prvog koraka i ulaska na međunarodno tržište 2014. godine, vivo je posvećen stvaranju novog kvalitetnog iskustva za njihove korisnike. Od juna meseca ove godine, vivo je prisutan i u Srbiji. Njihove pametne telefone možete pronaći u Gigatron i Tehnomanija radnjama, dok su od avgusta meseca dostupni i u sklopu mts paketa. vivo će se truditi da konstantnim inovacijama ostane sinonim za najbolje pametne telefone današnjice.

Povezana vest:  Motorola je predstavlja na IFA sajmu motorola edge 60 neo, moto g06 power, moto g06 i objavljuje dostupnost The Brilliant Collection sa Swarovski® kristalima širom EMEA regiona

O novostima u kompaniji vivo možete saznati na vivo.com/rs