Vodeća agencija za korisničko iskustvo zasnovano na podacima na tržištima Nemačke, Austrije i Švajcarske (DACH) i Istočne Evrope, Merkle, formira prvi odsek za MarTech industriju u Republici Srbiji. Tim će raditi na internacionalnim projektima, a sa najzastupljenijim MarTech platformama kao što su Adobe Experience Cloud, Salesforce Marketing Cloud, Sitecore i SAP Hybris.

Filip Gort, izvršni direktor beogradske kancelarije Merkle, objašnjava da se izraz MarTech odnosi na spoj marketinga i tehnologije i da obuhvata najrazličitije softvere i alate.

„Ne postoji konsenzus oko toga šta je tačno MarTech, jer on obuhvata širok spektar softverskih rešenja koja sve više kompanija koristi kako bi stupile u kontakt sa korisnicima i održavale komunikaciju sa njima”, objašnjava Gort i dodaje: „Svedoci smo koliko se sfera oglašavanja promenila u poslednjih nekoliko godina. Nekad je bilo dovoljno da plasirate sadržaj u prajm tajmu i da znate da će ona stići do vaše ciljne publike, a danas je to mnogo drugačije jer su društvene mreže i sajtovi mnogo dinamičniji prostori.”

Povezana vest:  Vrhunska kamera Huawei P40 Pro telefona za vrhunske fotke na društvenim mrežama

Prema podacima sajta Statista MarTech industrija porasla je za 20 odsto tokom samo godinu dana što je svrstava među najbrže rastuće oblasti IT industrije: „Velika potražnja za MarTech rešenjima odrazila se i na veliku potrebu za stručnjacima u ovoj oblasti. MarTech eksperti ne samo da treba da poznaju tehnologiju, već i da poznaju digitalni marketing i alate koje imaju pred sobom”, napominje Gort.

Gort dodaje da Merkle planira da, u MarTech odseku, zaposli 40 softverskih stručnjaka do kraja godine: „Oni će imati priliku da se rade sa najsavremenijim MarTech platformama kao što su Adobe Experience Cloud, Salesforce Marketing Cloud, Sitecore i SAP Hybris.”

Povezana vest:  Čak 34 odsto korisnika poseduje kratke šifre ili one koje je lako otkriti

Gort ističe da se, sa promenom načina komunikacije i razvojem tehnologija, uvidelo da se i tehnologije mogu iskoristiti za interakciju kompanija sa korisnicima: „Tržište je takvo da svako pokušava da privuče pažnju na sebe i ispriča priču o sebi, a veštačka inteligencija i prediktivna tehnologija su samo neki od mehanizama koji to mogu da unaprede. Na primer, na osnovu prediktivne tehnologije, potvrđeno je da je bolje vreme za slanje mejla devet i 15 nego osam časova ujutru. U osam se ljudi voze do posla, a već sat kasnije uveliko čitaju mejlove.”

Povezana vest:  Twitter ima 100 miliona korisnika

Vodeća agencija za korisničko iskustvo DACH regiona, Merkle, bavi se upravljanjem korisničkim iskustvom zasnovanim na podacima (CXM). Merkle zapošljava više od 1200 digitalnih stručnjaka u Austriji, Češkoj, Nemačkoj, Portugalu, Srbiji i Švajcarskoj. Od 2014. godine na tržištu Republike Srbije zapošljava timove za Java, .NET, PHP i Frontend programske jezike, Salesforce i druge platforme za korisničko iskustvo, kao i timove za dizajn, QA i podatke. Merkle inženjeri razvijaju rešenja za najrazličitijih industrija i partneri su 500 najboljih kompanija u Nemačkoj i Švajcarskoj uključujući Hansgrohe, Jelmoli, Credit Suisse, Danone, Swiss Life, Schindler, Victorinox, Medela, UBS, Kaufland i Siemens. Merkle je deo međunarodne dentsu grupacije.