vip-logo_1

U Vipu podneti prvi zahtevi za prenos mobilnog broja

U Vipovim prodajnim centrima danas su se desetine građana interesovale za proceduru prenosa broja i za aktuelnu ponudu ovog operatera u slučaju prelaska na Vipovu mrežu. Realizacija prvih zahteva za prenos broja je pokazala da dobro funkcionišu sve tehničke veze između operatera i sa Centralnom bazom podataka u Republičkoj agenciji za telekomunikacije.

Korisnici navode da im je do sada glavnu prepreku za promenu mobilnog operatera predstavljala nemogućnost da zadrže postojeći broj telefona koji već duže vreme koriste i da tek sada mogu ravnopravno da razmotre sve opcije. Mnogi kao razlog za dolazak u Vip navode odličan izbor mobilnih telefona, konkurentne postpaid pakete I neograničeni najbrži mobilni internet u zemlji.

Povezana vest:  Ponesite kancelariju na put uz Canon PIXMA TR150 i PIXMA TR150 sa baterijom

„Pošto je prenos broja sasvim nova usluga, teško je u ovom trenutku proceniti kakvu bi promenu ona mogla da donese na tržištu Srbije. Verujemo da će činjenica da mogu da zadrže broj uticati na postpejd i biznis korisnike da se lakše odluče za promenu operatera“, kaže Petra Štangl, članica Upravnog odbora i navodi da je evropski prosek oko 10 odsto prenetih brojeva.

Povezana vest:  Paket Lifestyle poklona za Samsung Galaxy Note 4

Gospođa Štangl napominje da se Vip četiri godine zalaže za uvođenje usluge prenosa broja jer smatra da je ona u interesu svih učesnika u procesu.

„Mislim da će uvođenje ove usluge uticati na sve operatere da bolje posluju jer će morati više da se trude da zadrže postojeće I pridobiju nove korisnike, a korisnici će moći da pređu na mrežu koja nudi najbolje usluge i cene. U Vipu imamo visokokvalitetnu mrežu, odličnu ponudu za sve segmente korisnika, obučene i ljubazne prodavce. Ako korisnici na osnovu toga donose odluku, verujem da smo pravi izbor“, ističe članica Upravnog odbora Vipa.

Povezana vest:  Samsung osvojio nagrade Evropske asocijacije za zvuk i sliku