LG_Nove_LG_CINEMA_3D_naocare_Foto2

Nove LG CINEMA 3D TV naočare će biti još lakše i udobnije od prethodnih modela
 
Kompanija LG Electronics je najavila da će nova kolekcija 3D naočara, uključujući i model dizajniran od strane renomiranog kreatora Alena Miklia, biti predstavljena u prvom kvartalu 2012. godine. Novi modeli 3D naočara (F310, F320 i F360) su lakši i mnogo komforniji za nošenje, uz dizajn koji ih čini stilizovanim modnim detaljem.
„U poređenju sa klasičnim modelima, LG 3D naočare su znatno udobnije i idealne su za gledanje 3D sadržaja sa prijateljima i porodicom, iz bilo koje pozicije ispred televizora,“  izjavio je Havis Kwon, predsednik i izvršni direktor kompanije LG Home Entertainment. „Na ovaj način, LG je uspeo da ukloni dve najveće barijere u prihvatanju 3D tehnologije i sigurni smo da će naši korisnici biti zadovoljni.“
Model F310 karakteriše prepoznatljiv dizajn, koji kombinuje elegantne linije i tanak okvir. Za razliku od prethodnih modela, sočiva su zakrivljena kako bi se bolje prilagodila obliku lica i kako bi 3D doživljaj pri gledanju bio potpun. F310 su teške samo 13,5 grama, što ih čini za 20 odsto lakšim u odnosu na prethodne modele kompanije LG Electronics.
Još jedan novi proizvod za 2012. godinu su i clip-on 3D naočare – F320. Ovaj model je takođe zasnovam na FPR (Film Patterned Retarder) tehnologiji, a obzirom da su 25 odsto lakše od prethodne generacije LG 3D naočara, gotovo ih nećete ni osetiti na licu.
Saradnja sa dizajnerom, Alenom Miklijem, donela je sportski izgled rama modela F360, koji je težak samo 16 grama. Naočare F360, kao i svi ostali modeli kompanije LG, mogu se nositi i u 3D bioskopskim salama, jer su zasnovane na istoj FPR i RealD tehnologiji koja se koristi i u bioskopima.
Udeo kompanije LG Electronics na svetskom tržištu 3D televizora porastao sa 7,6 odsto u prvom kvartalu 2011. godine na 14 odsto u septembru iste godine. Ovom porastu najviše  je doprinela FPR tehnologija, jer su upravo neprijatne, teške i skupe naočare u brojnim istraživanjima navedene kao jedan od glavnih razloga zbog kojeg potrošači teško prihvataju 3D tehnologiju u svojim domovima.
Povezana vest:  Predstavljeni Samsung Galaxy A6 i A6+