LG_LG_Smart_TV_ekosistem

Najnoviji LG proizvodi za kućnu zabavu u Las Vegasu
 
Na Sajmu potrošačke elektronike (Consumer Electronics Show – CES) u Las Vegasu, kompanija LG Electronics (LG) premijerno će predstaviti novu liniju uređaja za kućnu zabavu. Pored najvećeg 3D OLED televizora na svetu i 3D UD (Ultra Definition) televizora dijagonale od čak 84 inča, LG će po prvi put prikazati nove modele kućnih bioskopa sa tehnologijom zumiranja 3D zvuka (3D Zooming Sound), jedinstveni Smart ekosistem sa više od 1200 aplikacija, kao i veliki broj drugih uređaja.
Prateći zahteve svojih korisnika za što uverljivijim 3D iskustvom, LG će predstaviti velike 3D ekrane, dijagonala od 55 do 84 inča. Pored toga, novi dizajn CINEMA 3D televizora podrazumeva okvire od samo jednog milimetra, što dodatno povećava kvalitet 3D prikaza, stvarajući okruženje kao u bioskopu.
LG će predstaviti najnoviji model televizora na bazi organskih svetlećih dioda (OLED) dijagonale 55 inča, što ga čini najvećim te vrste na svetu. Pored ovog modela OLED televizora, LG će predstaviti i 3D televizor zasnovan na Ultra Definition tehnologiji koji poseduje ekran od impresivnih 84 inča. LG 3D UD televizor poseduje vrhunski kvalitet slike zahvaljujući ekranu rezolucije 3840×2160 piksela, koja je četiri puta veća od rezolucije svih postojećih Full HD televizora.
Na ovogodišnjem CES-u biće predstavljeni i novi modeli LG kućnih bioskopa, koji poseduju tehnologiju zumiranja 3D zvuka. Tehnologija zumiranja 3D zvuka (3D Zooming Sound) koristi algoritam koji proizvodi različite dubine zvuka pri pojavljivanju objekata na ekranu 3D televizora. Na taj način, korisnici mogu da putem zvuka osete svaki pokret na 3D ekranu, čime se stvara najuverljivije 3D iskustvo koje se može doživeti van bioskopskih sala.
Svi posetioci će imati priliku i da se upoznaju sa novim LG Smart TV ekosistemom, koji sada sadrži preko 1200 aplikacija. Ovaj sistem čini dostupnim veliki broj različitih sadržaja, uključujući i 3D zonu, gde se mogu pronaći najnovija 3D filmska ostvarenja. LG Electronics namerava da u toku 2012. godine ovaj servis ugradi u više od 60 odsto svih flat panel televizora, kao i da kroz uvođenje novih sadržaja nastavi sa proširenjem svoje Smart TV platforme.

 

Povezana vest:  Džejson Stejtam u prvoj reklami za LG G5