Ericsson

Ericsson istraživanje: Pametnija naplata mobilnog interneta unapređuje korisničko iskustvo

U svom istraživanju, Ericsson ConsumerLab pokušao je da ustanovi da li pametnija naplata saobraćaja i menadžment mobilnog interneta mogu da unaprede korisničko iskustvo, a istovremno da osiguraju i prihod operatoru. Studija „Pametniji mobilni širokopojasni pristup“ zasnovana je na intervjuima 2,300 korisnika mobilnog interneta, starih od 16 do 59 godina, sa teritorije Sjedinjenih Američkih Država, Velike Britanije, Indonezije i Brazila.

Povezana vest:  Ericsson istraživanje - lista najpametnijih gradova
Istraživanje je otkrilo da su za korisnike mobilnog interneta navažniji uslovi za izbor određenog paketa kvalitet mobilne mreže i pokrivenost signalom, cena paketa kao i razumljivost uslova korišćenja paketa.
Istraživanje takođe otkriva različite reakcije korisnika na temu upravljanja saobraćajem i sistema naplate. Neki od elemenata ovih paketa su se pokazali kao uspešni na svim tržištima, dok su drugi bili atraktivni samo na nekim tržištima. Ovo pokazuje da su sistem naplate i upravljanje saobraćajem itekako zavisni od tržišta na kojem se nude.
 
Kako privući nove korisnike?

Povezana vest:  LG predstavlja prvi 21:9 Gaming monitor na svetu sa AMD FreeSync tehnologijom

Ovo je pitanje sa kojim se suočavaju mnogi operatori. Pored novih korisnika, operatori imaju za cilj i povećanje upotrebe servisa među postojećim korisnicima. Istraživanje je otkrilo više potencijalnih pristupa ovom problemu:

-40-45 odsto ispitanika je odgovorilo da bi koristili mobilni internet da imaju veće pristupne brzine
-30-45 odsto je odgovorilo da su niže cene ključ za povećanje upotrebe
-30-40 odsto je odgovorilo da izdržljivost baterije na mobilnim uređajima igra bitnu ulogu
-30-40 odsto je kao uslov povećanja upotrebe mobilnog interneta navelo bolju pokrivenost signalom
Mnogi korisnici izražavaju svoje nezadovoljstvo vezano za puno plaćanje paketa koji nisu u potpunosti iskorišćeni. Ovo nezadovoljstvo bi moglo da vodi ka većoj personalizaciji paketima u budućnosti.



 

Povezana vest:  Previše dosadni za hakovanje? Trećina milenijalaca smatra da su previše obični da bi bili žrtve sajber kriminala