LG HomeChat servisLG predstavio nove mobilne servise za smart kućne uređaje

Kompanija LG Electronics (LG) je u okviru ovogodišnjeg CES sajma potrošačke elektronike u Las Vegasu predstavila najnoviju generaciju smart tehnologija koje se oslanja na prednosti obrade prirodnih glasovnih komandi. Na taj način, korisnicima je omogućeno da komuniciraju, kontrolišu i nadgledaju svoje LG kućne uređaje putem popularnih mobilnih servisa, uključujući LINE i LG HomeChat™ aplikacije.
Zamišljena kao besplatna aplikacija za Android, iPhone, Windows Phone, Blackberry i Nokia Asha platforme, kao i Microsoft Windows i Mac OS X operativne sisteme, HomeChat i LIVE servisi korisnicima omogućavaju sveobuhvatno i jednostavno upravljanje uređajima za domaćinstvo uz pomoć računara i mobilnih uređaja.
„LG je uvek na čelu inovacija, nastojeći da probudi insipaciju kod svojih korisnika kako bi pametno vodili svoje živote,“ izjavio je Seong-jin Jo, izvršni direktor kompanije LG Electronics Home Appliance.
Vlasnici LG smart uređaja proizvedenih u 2014. godini biće u mogućnost da upravljaju svim kompatibilnim kućnim uređajima zahvaljujući HomeChat servisu. Jednostavnim unosom teksta „Idem na odmor“, ovaj napredni servis će automatski postaviti pitanje: „Da li bi trebalo da prebacim sve uređaje u režim odmora?“. Ukoliko korisnik odgovori potvrdno, servis će uključiti režim uštede energije na frižideru, podesiti usisavanje kuće svakog dana od 9h, kao i automatski uključiti mašinu za pranje sudova dan pre vašeg povrataka. Za sada je servis programiran na engleskom i korejskom jeziku, a uskoro će biti dostupan i na više svetskih jezika.
Servis HomeChat vlasnicima LG smart uređaja takođe omogućava da u realnom vremenu prate ažurirani status uređaja nezavisno od lokacije. Pored toga, zahvaljujući LINE servisu, članovi porodice mogu da okače svoje fotografije sa smart telefona na displej frižidera, dok će Smart Manager opcija olakšati način na koji se održava hrana u frižideru uz pomoć mobilnog uređaja. Zahvaljujući opciji Smart Manager Freshness Tracker, korisnicima je takođe omogućeno da proveravaju rok upotrebe namirnica u frižideru, kao i da dobiju informaciju o tome koje se jelo od njih može pripremiti.
Kada je u pitanju upravljanje uređajima u dnevnoj sobi, LG HOM-BOT SQUARE robot-usisivač se takođe može podesiti uz pomoć HomeChat aplikacije tako da čisti u određeno vreme u skladu sa potrebama i ličnim preferencijama vlasnika. Pored uređenja životnog prostora, ovaj sistem je takođe zamišljen da olakša proces pranja veša tako što korisniku omogućava jednostavno aktiviranje veš mašine daljinskim putem, kao i praćenje celokupnog ciklusa pranja uz pomoć povremenih obaveštenja koje sistem šalje LG smart uređajima.
U slučaju da dođe do određenog problema sa uređajem, korisnici će moći jednostavno i brzo da reše problem zahvaljujući NFC Tagging and Smart Diagnosis™ opcijama, koje šifruju i kodiraju problem u zvučne signale i prenose ih servisu na analizu, što omogućava izbegavanje nepotrebnih poseta servisu i dodatne nesporazume.

Povezana vest:  HONOR otvara ovogodišnji berlinski IFA sajam sa temom Unfold Tomorrow