Promocija knjige o zivotu Jadranke Stojakovic

Predstavljena knjiga o životu proslavljene kantautorke Jadranke Stojaković

U beogradskoj galeriji „Ozon“, danas je predstavljena knjiga pod nazivom „Boje zvuka“ o životu proslavljene kantautorke Jadranke Stojaković. Knjiga autobiografske proze su Jadrankina sećanja i razmišljanja koje je zabeležila autorka Milka Čeremidžić u godinama teške bolesti kantautorke.
Izdavanje i promociju knjige organizovale su kompanije Direct Media i Merkator u želji da sačuvaju od zaborava zaostavštinu Jadranke Stojaković i pruže podršku kantautorki koja boluje od Aminotrofične lateralne skleroze (ALS).
„Nije lako dočarati tananost i posebnost Jadrankine ličnosti i njenu neobičnu sudbinu. Putujući stazama sećanja, mi sa njom proživljavamo njeno detinjstvo, daleki Japan gde je dugo boravila, umetnički zanos i emociju kojima je bojila svoju muziku i likovno stvaralaštvo, prepoznatljive čak i van granica ovih prostora“, izjavila je autorka Milka Čeremidžić.
Putem video poruke, prisutnima se obratila i Jadranka Stojaković i pozdravila svoje prijatelje, nekadašnje kolege i poštovaoce. Jadranka je poručila da, „uprkos svim nedaćama, nikada ne treba da odustajemo, već da se borimo za sebe i one do kojih nam je stalo“.
Sav novac od prodaje knjige i DVD-a na kome je snimak uživo koncerta sa koleginicama iz Japana, biće upotrebljen za troškove lečenja kantautorke koja se trenutno nalazi na lečenju u Socijalno-gerijatrijskom centru „Ivan Pavao Drugi“u Banja Luci.
„Veliki umetnici, poput Jadranke, dali su nemerljiv doprinos kulturnom nasledju ovih prostora i mi na ovaj način želimo da joj odamo dužno poštovanje. Naša želja je da Jadrankina dela prenesemo i na generacije koje dolaze i na taj način sačuvamo posebno mesto koje Jadranka zaslužuje u istoriji muzike.“ – izjavila je Milica Marković, menadžer za korporativne komunikacije u Direct Media.
„Stavljanjem knjige ‘Boje zvuka’ i DVD-a sa koncerta Jadranke Stojaković u slobodnu prodaju u IDEA, Roda i Mercator prodavnicama, i naša kompanija se sa velikim zadovoljstvom priključila kampanji i tako daje svoj doprinos u širenju glasa o umetničkom i životnom nasleđu ove dame, kao i širenju njene poruke da se nikada ne predajemo.“ – istakla je Viktorija Radojević, izvršni direktor područja marketinga u kompaniji Mercator-S.
Knjiga „Boje zvuka“ i DVD biće od 10.oktobra dostupni u svim prodajnim objektima Roda i IDEA.

Povezana vest:  Svetska novinska fotografija 2015. sa srpsko-mađarske granice