otac_na_sluzbenom_putu_atelje

„Otac na službenom putu“ trijumfovao na festivalu u Užicu
 
Predstava Ateljea 212 „Otac na službenom putu“ proglašena je najboljom na, kasno sinoć završenom, 16. Jugoslovenskom festivalu u Užicu.
Reditelj ove predstave Oliver Frljić dobio je nagradu „Ardalion“ za najbolju režiju, a Vlastimir Ðuza Stoiljković nagrađen je za najbolju mušku ulogu, takođe u predstavi „Otac na službenom putu“ u kojoj glumi Dina Zolja.
Anita Mančić, za ulogu Nadežde u predstavi „Nije smrt biciklo (da ti ga ukradu)“ Jugoslovenskog dramskog pozorišta, nagrađena je za najbolju žensku ulogu na festivalu, po oceni stručnog žirija kojim je presedavao Dejan Mijač, reditelj.
Žiri je nagradu za najbolju scenografiju dodelio Ivanu Fijoliću za predstavu „Kiklop“ Mini teatra, Scene Gorica i Teatra ITD Zagreb, a za istu predstavu Ana Savić Gecan nagrađena je za najbolju kostimografiju.
Uloga ćerke u predstavi „Radnička hronika“ Narodnog pozorišta Republike Srpske i Sterijinog pozorja, Sandri Ljubojević donela je nagradu za najbolju epizodu.
Nagrada za najboljeg mladog glumca i Nagrada Politike „Avdo Mujčinović“ na ovogodišnjem festivalu u Užicu pripala je Hani Selimović za ulogu Sene u predstavi „Otac na službenom putu“.
Specijalna nagrada za autentičan scenski izraz dodeljena je predstavi „Kad sam bio mrtav“ Slovenskog narodnog gledališta – Drama Ljubljana, koja je, prema oceni publike, bila najbolje ocenjena predstava 16. Jugoslovenskog festivala u Užicu.
Žiri u kome su, pored Mijača, bili i Josif Tatić, glumac, Maja Stevanović, dramaturg, Helena Braut, pozorišni kritičar i Radivoje Dinulović, scenograf, ocenio je ovogodišnji festival u Užicu kao veoma zanimljiv.
„Nije bio jednostrani uvid u nešto, već jedan vrlo složen presek koji je ponudio paletu izvesnih iskustava koja su u ovom trenutku važna za pozorišni život Srbije“, istakao je Mijač.
Predstavu Ateljea 212 proglasili su najboljom i novinari koji su izveštavali sa ovogodišnjeg festivala u Užicu.
Povezana vest:  Održana promocija romana „Islednik“ u Beču