Luka Šulić je prisutnoj publici u prepunoj dvorani Sava Centra priredio noć koju će dugo pamtiti.

Na početku koncerta, kada su se svetla ugasila, na binu je prvo izašao orkestar, a onda se pojavio i Luka Šulić koga je publika pozdravila snažnim aplauzom. U prvom delu koncerta, kako je i bilo najavljeno, Luka je zajedno sa svojim orkestrom odsvirao kompletan ciklus koncerata “Četiri godišnja doba” Antonija Vivaldija. Iako je publika upoznala Luku kroz njegovo izvođenje čuvenih hitova popularne muzike u 2Cellos sastavu, njegova interpretacija baroknog remek-dela je pokazala da on itekako uživa u izvedbi klasične muzike i da je podjednako dobar virtuoz kada zasvira i Vivaldija.

Povezana vest:  U PRODAJI VIP ULAZNICE ZA PRVI BEOGRADSKI RAVEOLUTION

Drugi deo koncerta je počeo tako što je Luka Šulić najavio da će mu se na bini pridružiti njegova sestra violinistkinja Eva Šulić, koja je zajedno sa Lukom i orkestrom izvela maestralno delo Astora Pijacole “Invierno Porteño” iz “Four Seasons of Buenos Aires”. Potom je usledila kompozicija “Cinema Paradiso” Enija Morikonea iz istoimenog filma, čime je Luka ukazao veliko poštovanje koje ima prema jednom od najvećih kompozitora filmske muzike svih vremena.

Povezana vest:  Ultra Europe predstavio konaču listu izvođača koji čini preko 60 izvođača

Pre nego što je na red došlo izvođenje III stava Koncerta za violončelo i orkestar br. 1 u C duru Franca Jozefa Hajdna, Luka je najavio da će iskoristiti priliku u ovoj kompoziciji da na kratko bude dirigent. Ispričao je anegdotu u kojoj kada su pitali jednog čuvenog violončelistu zašto je počeo da se bavi dirigovanjem on je kroz osmeh odgovorio “Imam jedan dolar, dva dolara, tri dolara…1000 dolara razloga”.

Povezana vest:  WHO SEE? U BAŠTI SAVA CENTRA 4. JULA

Nakon oficijelnog dela, Luka je izveo nekoliko klasika popularne i rokenrol muzike poput Thunderstorm, Smooth Criminal i Bohemian Rhapsody što je pokrenulo pubiku da mu daju podršku lupanjem ritma i pevušenjem poznatih hitova.

Kada se koncert završio, Luka je još sat vremena potpisivao diskove i družio se sa publikom, čime je još jednom opravdao status vrhunskog umetnika i profesionalca.

PHOTO: Antonio Ahel/ATA Images