Pobedom na ovogodišnjoj Dori i u ulozi predstavnice Hrvatske na Pesmi Evrovizije 2021. Albina je potvrdila svoju ulogu zvezde u usponu i zapravo, vinula se izuzetno visoko u regionalnim muzičkim krugovima. Muzičarka i njena numera „Tick-Tock“ na radaru su neprekidno poslednje dve nedelje, od samog izlaska, a ovog vikenda stigao je i spot.

Snimljen prema ideji i u režiji Sandre Mihaljević, video u nešto više od tri minuta prikazuje sve ono u čemu svako od nas može da se pronađe kroz reči pesme, a ujedno prikazuje Albinu kroz njenu emotivnu i pozitivnu energiju, kojom osvaja na sceni. 

Povezana vest:  DUPLA MTV PREMIJERA: STRUKA „ŽIVOT JE KOCKA“ I LEELOOJAMAIS „SHOW SHOW„

Scenario ovog spota govori o borbi nove generacije između društveno prihvaćenih i onih ličnih želja.

Vrata predstavljaju put želja, očekivanja i nadanja. Devojke danas žele da budu lepe, sigurne u sebe, snažne i društveno prihvaćene („You think you’re fancy“) i upravo to predstavlja svet glamura, ali na tom putu nailaze i na probleme. Neprihvatanja, ljudske različitosti iz kojih dolaze osude i osećaj krivice koji vodi do ličnih previranja. Na tom putu lako je izgubiti sebe. Rečenica „If you pull me down, I’ll come around and rise up to come show you who I am“ je bila vodeća nit ovog spota. One male, jednostavne, pozitivne stvari koje treba znati privući sebi oduvek su bile oko nas, iako ih ponekad ne prepoznajemo“, objašnjava Sandra Mihaljević.

Povezana vest:  Muzika spaja različite kulture i nacije: Drugi Pocket Globe u Eđšegu

Kao i na samom nastupu, za stajling je bio zadužen Stefan Orlić, za make up Karlo Rusan, za frizuru Zvonimir Franić, a koreografiju je osmislila Helena Janjušević, a upravo ovaj tim osvojio je i nagradu za najbolju odevnu kombinaciju na Dori 2021 – Looksy.

Izdanje „Tick-Tock“ je u Srbiji dostupno na servisima Spotify, Apple Music, Deezer i YouTube Music, kao i širom sveta u svim digitalnim prodavnicama: https://albina.lnk.to/TickTock

Povezana vest:  ISKAZ - NOVI VIDEO SPOT

PHOTO: Borna Hržina