Picture 071_resize

Promocija srpskih muzičkih festivala na britanskom tržištu, Nišville u londonskom City-ju

U oviru kontinuirane promotivne kampanje turizma Srbije na britanskom tržištu, Turistička organizacija Srbije u razdoblju od 1. juna do 31. avgusta promoviše turističku ponudu kroz spotove u trajanju od 30 sekundi koji će biti emitovani na jednom od najprometnijih javnih prostora u Londonu – u sklopu čega je predstavljen i Nišville jazz festival.

Povezana vest:  BOYE predstavile do sada neobjavljenu pesmu ,,KUĆA I KRIK

Tokom juna meseca Turistička organizacija Srbije na ovaj način promoviše letnje festivale u Srbiji (EXIT u julu i tri festivala u avgustu : Sabor trubača u Guči, Nišville Jazz Festival i Belgrade Beer Fest

U poslovnom centru Londona, čuvenom City-ju, na ekranu površine 33 kvadratna metra, jedinom ove vrste u tom kraju, tokom tri letnja meseca biće emitovani spotovi o turizmu Srbije (spot od 30 sekundi 70 puta dnevno). City je poslovni deo Londona u kome je zaposlen veliki broj ljudi viseg zivotnog standarda i obrazovanja, veoma je posećen tokom dana, a u njemu se nalazi i veliki broj barova i restorana u kome se zaposleni okupljaju tokom pauze na poslu i posle radnog vremena.

Povezana vest:  BESPLATAN KONCERT GRUPE NIPPLEPEOPLE U DKSG, PETAK 16.10.

Promotivni spot možete pogledati OVDE!