MTV EMA s 1920x1440REKORDNA DODELA „2013 MTV EMA“!

Dodela „2013 MTV EMA“ održana u nedelju, 10. novembra, svakako je bila najveća svetska noć muzike, jer je premijera dodele zabeležila rast gledanosti od +137% u odnosu na prošlu godinu, u ciljnoj demografskoj grupi 12-24 godine, prema podacima o gledanosti prikupljenim tokom noći na ključnim tržištima.1 U široj demografskoj grupi, 12-34 godine, ovogodišnja EMA je postigla skoro jednak uspeh, rast od +128% na ključnim tržištima u odnosu na prošlogodišnji prenos.
Impresivan uspeh dodele „2013 MTV EMA“, koja je održana u amsterdamskoj areni Ziggo Dome, postignut je zahvaljujući značajnim rezultatima u zemlji-domaćinu, Holandiji, gde je zabeležen ogroman porast gledanosti od +162% u odnosu na prošlu godinu u grupi 12-24 godine, što je MTV-ju donelo najbolji nedeljni prime time program u 2013. U Holandiji je MTV bio kanal br. 1 u skupini 12-24 godine u odnosu na glavnu konkurenciju, toekom trajanja dodele EMA.
Na drugim ključnim tržištima dogodio se znatan rast, uključujući UK, gde je rast gledanosti dodele EMA bio veći za +169% u odnosu na prošlu godinu, u lokalnoj demografskoj grupi 12-24 godine. U Italiji, EMA je postigla rast od +14% u odnosu na prošlu godinu u ciljnoj grupi 12-24 godine. Ovogodišnja EMA bila je show br.1 u Španiji u ciljnoj gruoi 12-24 godina, u odnosu na najveće konkurentske kanale MTV-ja.
Ovi rani podaci o gledanosti ukazuju na to da je dodela „2013 MTV EMA“ na putu da ostvari veći konačni broj gledalaca širom svieta nego prošle godine, kad je po procenama 39,4 milijuna gledalaca pratilo dodelu 2012. iz Frankfurta – a to je rekordna gledanost ove dodele od njenog pokretanja 1994. godine 2.
„2013 MTV EMA“ takođe je postigla neverovatan, rekordan odziv na MTV-jevim digitalnim društvenim platformama, što ovu dodelu čini najboljom dosad u istoriji mreže, u smislu glasova, posetilaca, pregleda videosnimaka i aktivnosti na društvenim mrežama.
Fanovi širom sveta dali su neverovatnih 292 miliona glasova putem svih EMA digitalnih platformi – do +59% u odnosu na prošlu godinu i najveći ukupni broj glasova ikad – kada je u pitanju odlučivanje o dobitnicima nagrada „2013 MTV EMA“.
Više od 31 milion glasova je postignuto u američkoj kategoriji: Artist on the Rise (Izvođač u usponu).
Ovogodišnja EMA takođe je postigla najveći broj posetilaca EMA digitalnih platformi, rekordnih 11,6 miliona posetilaca, što je rast od +52% u odnosu na prošlu godinu.
Dodela „2013 MTV EMA“ imala je najveći broj pregleda videosnimaka, ukupno 5,9 miliona pregleda registrovanih na svim EMA platformama, do +38% u odnosu na prošlu godinu.
Ovo je bila najbolja godina EMA-e u broju live stream pregleda, sa 2,2 miliona pregleda na EMA digitalnim platformama, +55% više u odnosu na prošlu godinu.
„2013 MTV EMA“ zabeležila je i neverovatnu količinu spominjanja na društvenim mrežama. Globalno, putem svih društvenih mreža, EMA je spomenuta 57,9 miliona puta, što je neverovatan porast od +624% u odnosu na prošlu godinu.
Dodela je pokrenula više od 30 trending topics širom sveta.

Povezana vest:  SANDY RIVERA U "SOHO REPUBLICU"

* U ciljnoj grupi P12-24

1Dosad analizirana tržišta uključuju UK, Holandiju, Italiju, Španiju, Australiju, Dansku, Finsku, Norvešku, Švedsku, Poljsku, Belgiju, Švajcarsku, Grčku, Portugal, Južnu Afriku, Mađarsku, Kinu, Filipine, Singapur i SAD.

2 Procena broja gledalaca, sve osobe – koje su gledale show barem 1 minut.