RTS LOGORTS organizuje Teleton za poplavljenu Srbiju

Radio-televizija Srbije, uz podršku Ministarstva kulture i informisanja, organizuje nacionalnu dobrotvornu akciju „Teleton – za poplavljenu Srbiju“. Cilj akcije je prikupljanje sredstava za pomoć žrtvama poplava u Srbiji. Emisija je na programu u nedelju 25. maja od 21 čas na Prvom programu RTS-a.
Tokom akcije „Teleton – za poplavljenu Srbiju“, u nedelju 25. maja, građani će ublažavanju štete od poplava u Srbiji moći da doprinesu pozivima iz fiksne telefonije ili slanjem SMS poruka.
Na poziv Radio-televizije Srbije već su se odazvale brojne kompanije i institucije, sa željom da se uključe u osmi „Teleton“ RTS-a.
Jedinstveni SMS broj je obezbedila Vlada Republike Srbije, broj 1003, za sve tri mreže mobilnih operatora – „Telenor“, „Telekom“ i „VIP mobil“. Cena poruke je 100 dinara, a sredstva će biti usmerena na račun Vlade Republike Srbije posebno otvoren za prikupljanje pomoći.
Sve donacije biće upućivane direktno na namenske dinarske i devizne račune koje je otvorila Vlada Republike Srbije za uplatu pomoći stradalima u poplavama.
U toku te emisije, ugledne ličnosti političkog i javnog života Srbije odgovaraće na telefonske pozive gledalaca, a svaki poziv biće direktna donacija. Pored razgovora i uključenja gledalaca, emisiju će činiti i primerene muzičke numere i TV reportaže.
Dobrotvorni kontakt šou-program, pored gledalaca Prvog programa RTS-a moći će da prate i gledaoci Satelitskog programa, a dijaspora će ovoga puta moći da se uključi i donacijama u skladu sa mogućnostima, jer je Vlada Srbije omogućila uplate humanitarne pomoći žrtvama poplava u Srbiji putem Pej-pal servisa iz 193 zemlje i regiona.
Ovo je osma humanitarna akcija „Teleton“ koju organizuje Medijski javni servis Radio-televizija Srbije. Od sedam dosadašnjih izdanja „Teletona“ RTS-a, šest je bilo posvećeno pomoći deci, a jedan žrtvama zemljotresa u Kraljevu.
„Ovo nam je osmi po redu ‘Teleton’, pre nekoliko godina prvi smo inicirali ovakvu vrstu akcije posle katastrofalnog zemljotresa u Kraljevu, kada smo privukli društveno-odgovorne kompanije i pojedince u zemlji i inostranstvu“, rekla je Duška Vučinić, direktor korporativnih komunikacija na RTS-u.
„S obzirom na to da je ‘Teleton’ akcija koju RTS veoma uspešno sprovodi već dugi niz godina, brojne ličnosti su se već odazvale našem pozivu. Nadam se da će se i ovoj našoj akciji pridružiti društveno-odgovorne kompanije. Jedna od njih je ‘Rajfajzen banka’, koja je već donirala 100.000 evra“, rekla je Duška Vučinić.

Povezana vest:  Serija "ŠTA NE TREBA OBUĆI" na TLC kanalu