Vodeća telekomunikaciona i medijska platforma u jugoistocnoj Evropi, Junajted (United) Grupa u čijem sastavu su SBB, Telemah i Junajted medija, najavila je danas da će u Srbiji investirati 100 miliona evra u produkciju lokalnog sadržaja, kao podršku domaćim talentima i profesionalcima.

Osnivač i predsednik upravnog odbora United Grupe Dragan Šolak rekao je da taj plan United Grupe o investiranju u lokalni sadržaj pokazuje veru u mrežu lokalnih talenata, kao sto su producenti, glumci i muzičari.

Povezana vest:  Premijera na kanalu Discovery Channel: Istraga zločina

Prema njegovim rečima, odluka o ulaganju u lokalne sadržaje doneta je na bazi činjenice da publika i u eri globalnih igrača na medijskoj sceni, kao sto je Netflix i dalje ceni emisije i filmove koji oslikavaju njihov život i iskustva. Šolak je naveo da planovi za dalje investicije u sadržaj uključuju ugovaranje novih scenarija, serija i druge lokalne produkcije.

Povezana vest:  Premijera na kanalu Discovery Channel: Putovanje u budućnost sa Džejmsom Vudsom

-Druga sezona popularne kriminalisticke drame ‘Senke nad Balkanom’ u režiji Dragana Bjelogrlića biće snimljena kao deo planirane investicije – dodao je on.

Reziser i scenarista Dragan Bjelogrlić ocenio je kao veoma značajno to što Junajted Grupa investicijama pokazuje veru u lokalne produkcije, dramski program i domaće talente.