Regionalna sportska televizija Arena sport osvežila je i modernizovala svoj vizuelni identitet.
Novi moderan logo pokazatelj je želje i napora menadžmenta ove medijske kuće da ostvari još veću bliskost sa svojim gledaocima.

Odluci da promeni dosadašnji ID doprineo je evropski i svetski standard po kome se televizijama preporučuje promena vizuelnog identiteta na svake dve do tri godine.
Novi, savremeniji izgled dobiće i društvene mreže TV Arena sport.

Ono što je ipak u svemu najvažnije je da će nova promena usloviti da ubuduće brojna publika dodatno uživa u brojnim prenosima vrhunskih sportskih događaja koji se emituju na Areni.
Arena sport emituje neke od najznačajnijih planetarnih sportskih sadržaja među kojima se izdvajaju fudbalska Liga šampiona i Liga Evrope. Jednostavna ali poboljšana grafika, veliki brojih novih statističkih kategorija trebalo bi da zakuca ljubitelje sporta pred televizijske ekrane i program Arena sport TV.
– Novi vizuelni identitet Arena sport TV simbolizuje našu težnju ka modernizaciji i praćenju trendova postavljenih u sportskim televizijama Evrope i sveta.
Nadam se da će se novi ID dopasti našim gledaocima i nestrpljiv sam da čujem prve utiske.
Verujem da će naša publika od sada još više uživati u prenosima i imati još bolji ugođaj tokom praćenja sportskih mečeva.
Prenosi Lige šampiona, Lige Evrope, Serie A, Lige 1, kao i svih drugih takmičenja koje gledaoci u regionu prate putem Arena sport TV od sada će biti „oplemenjeni“ savremenijom grafikom i većim brojem statističkih podataka.
O novim sadržajima ne mogu ništa da kažem u ovom trenutku. Trudićemo se da ispunimo neke od želja naših gledalaca u narednom periodu i pozivam ih da nastave da prate Arena sport – izjavio je generalni direktor Arena sport TV, gospodin Neboša Žugić.

Povezana vest:  Farma 5. počinje 1. septembra

Već za vikend, na programu su fudbalski i košarkaški „večiti“ derbi između Crvene zvezde i Partizana. Idealna prilika za uživanje svih zaljubljenika u sport uz novine promovisane na Arena sport TV