Pre nešto više od mesec dana, producentska kuća Iervolino Entertainment je u Novom Sadu otvorila svoj prvi studio za proizvodnju kratkih animiranih sadržaja u Srbiji. Danas je kratkometražni animirani serijal Arktički drugari sa potpisom ove kompanije nastavio slavu svog prethodnika Misija Arktik, dospevši na prvo mesto najgledanijih dečijih i porodičnih filmova na Apple TV, kao i na drugo mesto u generalnoj klasifikaciji filmova na istoj platformi u Italiji, gde je serijal nedavno premijerno predstavljen.

Priča prati polarnu lisicu Svifti koja je konačno dobila posao iz snova – dostavljaće pakete po Severnom polu, zajedno sa svojim nerazdvojnim prijateljima, polarnim medvedom po imenu Pi Bi i crvenom lisicom Džejd. Jedinu prepreku na putu do titule „Najbolji dostavljač Arktika“ predstavljaju lukavi morž Oto van Valrus i njegovi nestašni pomoćnici – pafini, koji svakodnevno otežavaju posao ovim neobičnim kuririma…

Povezana vest:  Serija "Akvarijumi" se vraća novom sezonom

Prvih 30 zaposlenih već je počelo sa radom u novosadskom studiju, dok je evaluacija i zapošljavanje novih kadrova i dalje u toku, kao i planovi na otvaranju narednog studija u Beogradu. Ovaj projekat specifičan je i po tome što će se sve faze kreativnog procesa odvijati ovde, a gotov proizvod biće intelektualna svojina države Srbije. U početnoj fazi, svi sadržaji proizvedeni u našoj zemlji biće bazirani na svetski poznatom animiranom filmu Misija Arktik, a koji je u Americi bio treći najgledaniji film na Netflixu.

Povezana vest:  Sva uzbuđenja potrage za crnim zlatom u seriji „Dozvola za bušenje" premijerno na kanalu VIASAT EXPLORE

Produkciju ovog kratkometražnog animiranog serijala potpisuju Andrea Iervolino i Monika Bakardi, a u saradnji sa kompanijama Paradox Studios i WWPS, koja poseduje i digitalna prava na distribuciju sadržaja.

“Veoma sam ponosan na ovu kolaboraciju i uspeh koji smo postigli na digitalnim platformama. Naš studio trenutno je fokusiran na razvoj i proizvodnju izuzetnih kratkometražnih sadržaja, prilagođenih mobilnim i striming servisima. Štaviše, ubeđen sam da će u narednih deset godina čak 98 odsto svih sadržaja biti kratkog formata i konzumirano na mobilnim uređajima”, rekao je Andrea Iervolino, direktor i osnivač producentske kompanije Iervolino Entertainment. Njegovo zadovoljstvo deli i Luka Matrundola, koosnivač i generalni direktor kompanije WWPS, koji je istakao da će se zajedničkim snagama truditi da i budući proizvodi dožive isti uspeh.

Povezana vest:  Premijera serije „Salon: Poslednja prilika" na TLC kanalu