Comcast korporacija (NASDAQ: CMCSA)  i ViacomCBS Inc. (NASDAQ: VIAC, VIACA) objavili su danas formiranje partnerstva kroz koje će biti predstavljen novi pretplatnički servis videa na zahtev (SVOD), dostupan u 90 miliona domaćinstava širom više od 20 teritorija Evrope. SkyShowtime će time objediniti decenije iskustva direktne korisničke ponude i vrhunski zabavni sadržaj, filmove i originalne serije iz NBCUniversal, Sky ViacomCBS portfolija brendova – uključujući i naslove sa Showtime, Nickelodeon, Paramount Pictures, Paramount+ Originals, Sky Studios, Universal Pictures i Peacock-a. Široka lepeza ponude će obuhvatiti sve žanrove i kategorije publike – uključujući rukopisne drame, programe za decu i porodicu, vodeće franšize, filmske premijere, domaće programe, dokumentarni/činjenično potvrđeni i brojni ostali sadržaj.

Povezana vest:  Svi detalji crvenog tepiha na kanalu E! sa dodele EMI nagrada

Očekuje se da će novi SVOD servis biti predstavljen tokom 2022, u skladu sa izdavanjem dozvola od strane regulatornih institucija. Dostupan će biti pretplatnicima  u Albaniji, Andori, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Češkoj Republici, Danskoj, Finskoj, Mađarskoj, južnoj srpskoj pokrajini Kosovu i Metohiji, Crnoj Gori, Holandiji, Severnoj Makedoniji, Norveškoj, Poljskoj, Portugalu, Rumuniji, Srbiji, Slovačkoj, Sloveniji, Španiji i Švedskoj.

SkyShowtime će ponuditi preko 10,000 časova zabave priređenih od strane nekih od vodećih kreatora omiljenog sadržaja iz celog sveta. Novi servis će predstaviti i premijerna prikazivanja, nove filmove i TV sezone svakog meseca, uz vrhunsku datoteku vanvremenskih ostvarenja, klasika i programa namenjenih porodicama i deci.

Povezana vest:  Osvrt na 2013: Neočekivane izjave i prva mesta top liste u emisiji Jelen Top 10

“Predstavljanjem SkyShowtime-a zauzimamo jedinstvenu poziciju da putem našeg globalnog izvora sadržaja kreiramo moćnu, brzu i sveobuhvatnu ponudu striming usluge, kroz strateški osmišljeno fazno ulaganje,“ izjavio je Rafaele Anekino, predsednik i generalni direktor ViacomCBS Networks International. „Kao nadgradnja našeg nedavno objavljenog partnerstva između Paramount+ i Sky-a u Ujedinjenom Kraljevstvu, Italiji i Nemačkoj – SkyShowtime će stvoriti povoljne prilike za ubrzanje naše tržišne ekspanzije i osvajanje liderske pozicije u SVOD segmentu u Evropi.“

“Naš novi striming servis SkyShowtime će kombinovati najbolje iz ponude američkog I evropskog sadržaja od renomiranih brendova i zabave svetskog nivoa za milione korisnika u preko 20 novih tržišta u Evropi,” izjavila je Dejna Strong, glavna izvršna direktorka grupacije Sky. “Po pristupanju platforme Peacock Sky-u, ovo partnerstvo pruža inovativan pristup za dinamičan razvoj ponude na međunarodnom nivou i omogućava monetizaciju sadržaja širom Evrope. Oslonjeni na potencijal izuzetnog sadržaja iz NBCUniversal, Sky I ViacomCBS-a – SkyShowtime će pružiti istinski privlačan katalog sadržaja za celu porodicu i jasnu prepoznatljivost sopstvenog brenda širom ovih regija Evrope.”

Povezana vest:  Šta će plastična boca na fotografiji za "Downton Abbey"?

Spomenuto partnerstvo će biti struktuirano kao zajedničko ulaganje, uz ravnomerni ulog i zajednička upravljačka prava od strane ViacomCBS i Comcast-a. Više informacija o ponudi SkyShowtime servisa – uključujući i cenu pretplate – će biti dostupno u predstojećem periodu.