Ukoliko ste prolazeći Beogradom ovih dana ugledali neobične bilborde na kojima se nalaze samo prepoznatljive oči mladih voditelja i glumaca ispod kojih stoji intrigantan natpis „Bez da trepneš”, sigurno ste se zapitali o čemu je reč. Niste jedini, jer je i nas zanimalo kakva se kampanja krije iza ovih bilborda koji se ističu u moru drugih. Zaintrigirani čitavom pričom, kontaktirali smo prvo lice koje smo prepoznali po očima, mladu glumicu Anju Mit. Ipak, Anja nije želela da otkriva o čemu je reč, zbog, kako je rekla, ugovora koji je potpisala. Samo je kroz osmeh istakla da će publika biti izuzetno prijatno iznenađenja, kao i da će uskoro klupko ovih markentiških poruka početi da se odmotava. Šarmantna glumica dodala je samo da je veoma uzbuđena zbog jednog novog početka i da zaista nećemo trepnuti pred onim što nas očekuje.

Povezana vest:  Serija po filmu Ljubavni terapeut

Ono što je takođe zanimljivo jeste da je na društvenoj mreži Instagram pokrenut izazov pod istim heštegom #Bezdatrepnes, o čemu se u poslednje vreme sve više priča. Čuvena baka Dragica i njen unuk Marko učestovali su u ovom izazovu i merili ko će duže zadržati pogled bez treptanja, a pobedu je na kraju odneo Marko. Ovaj simpatični dvojac, koji nas gotovo svakodnevno zasmejava na društvenim mrežama nije jedini koji je učestvovao u ovom izazovu. I poznata porodica Ćalović, koja na Instagramu nalogu „Tatin dnevnik” ima više od sto hiljada pratilaca, uključila je u svoj svakodnevni digitani zapis života svoje četvoročlane porodice i ovaj izazov. Zapazili smo da se ova igra proširila i na region te je tako šarmantna Jelena Đokić na svom popularnom Instagram nalogu “Djokiceve zenske” na zanimljiv način učestvovala u ovoj akciji.

Povezana vest:  U potrazi ste za idealnim filmom? U tekstu se kriju čak tri takva!

Ipak, izgleda da niko još uvek ne želi da otkrije šta se krije iza slogana „Bez da trepneš”, tako da nam ne preostaje ništa drugo nego da sačekamo novi talas poruka u kojima će biti više informacija o tome šta nam poznata lica sa bilborda najavljuju, kao i na koji način su sa čitavom pričom povezani i izazovi na društvenim mrežama, koji polako osvajaju srca svih korisnika Instagrama.

Povezana vest:  Emisija SCI FI kanala proverava da li Petrovaradinsku tvrđavu opsedaju duhovi