Suosnivač striming platforme Netfliks Rid Hejstings najavio je da se povlači sa funkcije izvršnog direktora kompanije i ubuduće će obavljati funkciju predsednika upravnog odbora.

Hejstinga će na toj poziciji zameniti dugogodišnji partner i suosnivač Ted Sarandos i dosadašnji šef Gref Peters, prenosi Gardijan.

Promena stupa na snagu odmah, što predstavlja kulminaciju decenije planiranja sukcesije od strane odbora. Sarandos i Peters će ubuduće deliti titulu izvršnog direktora.

„U poslednje dve i po godine sve sam više delegirao upravljanje Netfliksom na njih“, rekao je Hejstings u saopštenju.

Povezana vest:  SLIPS - najluđe automobilske trke samo na MTV kanalu

Napomenuo je da su se Sarandos i Peters nosili sa izazovima pandemije i preokretima u industriji striminga.

„Međutim, obojica su se snašla neverovatno dobro, zbog toga odbor i ja verujemo da je pravo vreme da me naslede“, dodaje Hejstings.

Hejstings je osnovao Netfliks (NETFLIX) 1997. godine promenivši za kratko vreme način gledanja filmova i emisija u bezbrojnim domaćinstvima, najpre svojim poslovanjem sa onlajn prodajom DVD-ja, a kasnije i uslugom striminga.

On je podneo ostavku paralelno s objavom poslovnog izveštaja za četvrti kvartal koji je pokazao da je broj pretplatnika uvećan za 7,66 miliona zahvaljujući uspehu serija “Hari i Megan” i “Sreda”.

Povezana vest:  Zoi Dešanel se zvanično razvela

U prvoj polovini prošle godine Netfliks je gubio pretplatnike, čiji se broj ponovo povećao od jula do decembra, ali slabije nego u prethodnim godinama. Na kraju prošle godine kompanija je imala 231 milion pretplatnika, za 4,5 odsto više nego krajem 2021. godine. Poslednja tri meseca prošle godine dobit kompanije je značajno pala u poređenju sa istim periodom 2021, sa 607 miliona na 55 miliona dolara.

Povezana vest:  Kraj Istražitelja iz Majamija i Njujorka?

„Godina 2022. bila je teška, s problematičnim početkom, ali boljim završetkom. Verujemo da smo zacrtali jasan put koji bi trebalo da nam pomogne da ponovo povećamo prihod“, objavio je Netfliks u kvartalnom obraćanju deoničarima.

Kako bi podstakao rast, kompanija je u u novembru u 12 zemalja uvela jeftiniju opciju sa oglasima, a najavljene su mere koje bi trebalo da spreče deljenje lozinki.